Huskestua
11-08-2002, 17:25
kan vel likegjerne sitte her å skrive, som å sitte i stolen å strikke, mens jeg venter og venter, og driver familien min til vanvid med ventingen min. Trodde ikke jeg skulle vente så mye denne gangen jeg, men ... jeg gjør visst det, enda jeg har plenti å gjøre, før dette lille vidunderet skal komme. men hvordan er det ikke da.? jeg har jo to barn fra før og de lir jo også preet av mamma og pappa sin venting.. så nå er vi fire personer som venter og venter og ikke tør å reise på utsiden av bygrensa, jeg fødte så veldig fort forrige gang, og venter vel å gjøre det denne gangen også.
vi vet ikke hvem det er som bor inni dnenne magen , så det er vi kjempe spente på å få vite. Mavnene er klare. Magnus eller Mette, storebrødrene har vært med på å bestemme jentemavnet og Mamma har bestemt guttenavnet.
det burde ikke være lenge til vi får vite det nå...men tiden går så seint. har kjøpt meg ett nytt strikketøy rett og slett for å ha noe å henge fingerene i , når jeg ikke driver med noe annet. Ett lite bommullsples strikker jeg nå i kritthvitt Det blir kjempefint.
regner med vi kommer til å bli mange har inne de siste dagene for å holde øyemed hverandre og gratulere hverandre med babyene.
Lykke til i alle fall til alle ventende august mammaer.:findag:
vi vet ikke hvem det er som bor inni dnenne magen , så det er vi kjempe spente på å få vite. Mavnene er klare. Magnus eller Mette, storebrødrene har vært med på å bestemme jentemavnet og Mamma har bestemt guttenavnet.
det burde ikke være lenge til vi får vite det nå...men tiden går så seint. har kjøpt meg ett nytt strikketøy rett og slett for å ha noe å henge fingerene i , når jeg ikke driver med noe annet. Ett lite bommullsples strikker jeg nå i kritthvitt Det blir kjempefint.
regner med vi kommer til å bli mange har inne de siste dagene for å holde øyemed hverandre og gratulere hverandre med babyene.
Lykke til i alle fall til alle ventende august mammaer.:findag: