PDA

Vis full versjon : mens jeg venter......

Huskestua
11-08-2002, 17:25
kan vel likegjerne sitte her å skrive, som å sitte i stolen å strikke, mens jeg venter og venter, og driver familien min til vanvid med ventingen min. Trodde ikke jeg skulle vente så mye denne gangen jeg, men ... jeg gjør visst det, enda jeg har plenti å gjøre, før dette lille vidunderet skal komme. men hvordan er det ikke da.? jeg har jo to barn fra før og de lir jo også preet av mamma og pappa sin venting.. så nå er vi fire personer som venter og venter og ikke tør å reise på utsiden av bygrensa, jeg fødte så veldig fort forrige gang, og venter vel å gjøre det denne gangen også.
vi vet ikke hvem det er som bor inni dnenne magen , så det er vi kjempe spente på å få vite. Mavnene er klare. Magnus eller Mette, storebrødrene har vært med på å bestemme jentemavnet og Mamma har bestemt guttenavnet.
det burde ikke være lenge til vi får vite det nå...men tiden går så seint. har kjøpt meg ett nytt strikketøy rett og slett for å ha noe å henge fingerene i , når jeg ikke driver med noe annet. Ett lite bommullsples strikker jeg nå i kritthvitt Det blir kjempefint.

regner med vi kommer til å bli mange har inne de siste dagene for å holde øyemed hverandre og gratulere hverandre med babyene.
Lykke til i alle fall til alle ventende august mammaer.:findag:

Allimac
11-08-2002, 21:00
Hm, du får ha lykke til med nært forstående fødsel!! Når nøyaktig er terminene din da??

Huskestua
12-08-2002, 13:33
glemte jeg å fortelle terminen min, ja ja, hjernen er kun konsentrert om forestående fødsel om dagen, så jeg er nok litt fjærn for alle andre tenker jeg.

Min egen termin er 13 august, og ultralyden sier 20 august, så uansett har jeg ikke så lenge igjen å vente.

Men det er en skikkelig påkjenning dette her. Bekkenet mitt plager meg i en slik grad at jeg har vondt for å gå på beina mine.... Men det skal sies, at jeg var innvalid av bekkenløsning i begge de to tidligere svangerskapene, og denne gangen har jeg ikke hatt en bekkenplage, før for 14 dager siden, og da kan jeg IKKE klage. Jeg får sitte her og skvaldre med dere, og kose meg i stolen meg strikketøyet mitt, og pusle litt rundt innimellom, når jeg føler at jeg kan klare det. Det er jo bare snakk om dager nå ....

:findag: :klapp:

Struttemagen
12-08-2002, 14:26
Ville bare sende deg lykkeønskninger!!

Klemmer fra Struttemagen 24+4:D

I am
12-08-2002, 14:51
Nå er det like før! :) Regner med at du gleder deg enormt til å hilse på den lille! Ønsker dere begge lykke til!

Klemmer fra I am 5+0

Malinmor
12-08-2002, 14:58
LYKKETIL!!!!! :D

VM i venting kan ta på kreftene :D

Klem

Qatrine
12-08-2002, 15:53
Lykke til!!

Karius
12-08-2002, 16:06
vil bare ønske dere lykke til:birth:

Karius
12-08-2002, 16:07
[SIZE=3]vil bare ønske dere lykke til:birth:

[SIZE=3][FONT=arial][COLOR=royalblue]

Preggy
12-08-2002, 19:23
Jeg har samme termin (ul-termin) som deg, så jeg begynner å bli ganske utålmodig jeg også!!!

Håper vi får snart!!:)