PDA

Vis full versjon : Når begynner nedtellingen

K@trine
17-08-2002, 13:47
Det er noen som begynner nedtellingen når det er 40 dager igjen til termin, men så spurte jeg en gang tidligere og da svarte noen fra septemberklubben at de hadde blitt enige der inne om å starte nedtellingen når det var 30 dager igjen til termin :???:
Dette er jo egentlig bare en bagatell, men når synes dere at det er på tide og begynne å telle dager isteden for å skrive uker?
Klem fra BigMama T-53:D :findag:

Karius
17-08-2002, 13:52
Det er kanskje mest riktig å begynne nedtellingen når det er 30 dager igjen?

Leste også samme som deg, at i September klubben så begynte de når det var 30 dager igjen.

Hva synes alle sammen da?

:findag:

Karius 31+0

Miro
17-08-2002, 13:53
Hei,
For den som er utålmodig kan man jo starte nedtellingen når som helst egentlig, T-100 f.eks...:) Men jeg ville vel ventet til det var 1 måned igjen til termin jeg da, f.eks. T-31 eller T-30 ettersom. Det blir liksom mest morsomt. Den som venter på noe godt vet du..:)

Hilsen Miro T-15 fra septemberklubben:)

Maline
17-08-2002, 17:38
Jeg er også en utålmodig sjel.......belive me!!!!!!

Men!
Jeg har ikke en gang kommet til 30 fullgåtte uker jeg da!..ikek før tirsdag.....så DAGER får jeg begynne med etterhvert.

Mitt neste mål nå er 35 uker:) Da blir jeg glad..for da er jeg jo nesten klar!!!!!
:klapp:

Malinmor
17-08-2002, 18:30
Jeg teller uker jeg da;) For da høres det ikke så lenge ut til:D Men for min del er det akkurat det samme når folk vil telle dager;) Bare tell dager du:klapp:

Klem:stakar:

Pope
19-08-2002, 11:52
Jeg er enig med deg, Karius!

Begynner nedtellingen 20/9. Da er det 30 dager igjen til termin...
Og den dagen er jeg akkurat 36+0!!...Fortsatt en god stund igjen, heldigvis...Er ikke klar for å føde enda.....

Klem Pope

MayaM
19-08-2002, 15:19
Jeg håper jeg holder ut til det er bare 30 dager igjen til UL-terminen jeg da.

Synes det er en grei tid å starte nedtellingen på jeg.

Akkurat nå bare gleder jeg meg til å komme til 30+ etter UL. Misunner dere alle sammen som er kommet dit.
Føler fortsatt at jeg har leeenge igjen jeg......

30+2/28+6 UL