PDA

Vis full versjon : Magen min...

Vinga
17-08-2002, 13:50
...har fått en liten, nesten usynlig kul nederst!! :klapp:
Sambo sier at han ser den til og med når jeg har klær på, og det er IKKE mat-mage ;) Hipp, hipp!!
Åååååå, tenk at jeg snart skal se skikkelig gravid ut med mage og alt, og ikke bare trøtt og dradd i trynet som jeg gjør nå! :p

Jeg kjenner også noe hardt der inne som ikke lar seg trekke inn (dere vet, man trekker inn magen men alt følger ikke med lenger)
og den 26. august skal jeg til jordmor for første gang og da skal vi kanskje lytte etter hjertelyden!! :klapp:

Har mere å fortelle forresten.... :D
Nå på mandag begynner jeg i ny jobb, og det gleder jeg meg masse til!!!! Nesten som en unge :D
Mandag jobber jeg fra 08.30-16.00, og det er i en barnehage på 5 års avd. :cool:

Idag skal jeg, sambo og sambos to små nevøer på kino kl. 16.00 og se Asterix og Obelix- Oppdrag Kleopatra :p Norsk verson. Det blir nok kos.
Vi skal også mate fugler ved Østensjøvannet :bryn: :) :cool: :cool:

Håper dere får en fin dag dere også!! :findag:

Klem fra lille babypjerten (Leander eller Leandra) 13+6 og

Sessa
17-08-2002, 17:11
Så morro da Vinga!!!! Endelig kommer magen hos deg også. Jeg har lagt ut mine magebilder her (http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=952) :D Så jeg har fått litt mage ja!! :klapp:

Håper det går kjempe fint på den nye jobben din på mandag og at du koser deg skikkelig ved Østensjø og på kino idag! Selv skal jeg ha en rolig hjemmedag med fiskekaker i brunsaus (helt hjemmelagd), film og godis + armkrok i kveld! Gleder meg :D

:findag:

Kos og klem fra Sessa og Bebis 15+5

Tidl. bruker
17-08-2002, 23:26
:D Når man endelig kan se noe? For en gangs skyld er det noe positivt som gjør at man ikke kan trekke magen helt inn lengre!

Kos deg med magen, fra nå av vil den bare blli større!:klapp:

Og til slutt får du det du vil ha - en :baby:

Klemz

Tidl. bruker
17-08-2002, 23:40
Det er utrolig hærlig å slippe bekymringene rundt det å ha litt mage! Nå kan vi strutte så mye vi vil :klapp:
Befriende spør du meg...

MEN...husk knipeøvelser jenter! De er viktig å huske på så slipper vi ekle plager senere i livet!

Klem fra Zafir 14+6