PDA

Vis full versjon : Siste nytt fra Lille-Liefje

liefje
06-11-2002, 11:40
Hei dere!

I dag er jeg 6+5. Jeg kom akkurat tilbake fra ny kontroll med UL, og ville gjerne fortelle dere at Lille-Liefjes hjerte naa slaar fort og stabilt, et meget godt tegn i fölge legen. Jeg ble veldig glad for aa höre det!!!

Neste uke kan det vaere mulig aa se de aller förste bevegelser paa UL, men bare hvis vi har flaks. Jeg haaper.....

Forresten: Hvis dere blir "fed up" av aa höre om alle mine kontroller (i forhold til i Norge), vaer saa snill aa si fra!!! Jeg vil ikke irritere noen. Jeg tenkte imidlertid at det kanskje var göy for dere aa vite mer om hva som skjer de ulike ukene selv om dere ikke kan se det paa UL selv. Kommentarer mottas gjerne!

Naa gaar jeg paa low impact step, men vi "snakkes" senere.

hgk76
06-11-2002, 12:04
Synes det er kjempe positivt at du forteller oss om UL`ene dine, for som du sier da vet vi mer hva som skjer gjennom de forskjellige ukene. Fortsett med det :klapp: :klapp:

klem og :findag:

bobla
06-11-2002, 12:06
synes det bare er koselig med oppdateringer fra lille-liefje, jeg;)

du må bare fortsette som før, skulle det bli for mye for noen...kan de vel hoppe over innlegget ditt:uff:

(9+2)

Neelie
06-11-2002, 13:49
Sågøy med så mange kontroller og UL'er! Vi følger spente med på videre oppdateringer fra dere :)

charlie
06-11-2002, 15:49
...fortsett med det, lillefje!

så kan vi andre liksom forestille oss hvordan "det ser ut"...

hilsen fra

charlie termin 23.06.2002