Vis full versjon : *gjeesp*
Å gosja megen da!! Så trøtt har jeg ikke vært på det jeg kan huske! Sovner nesten her jeg sitter jo :sover:
Svimmelheten har også trappet seg veldig opp, sjangler til og med innimellom når jeg går :p
He he må også fortelle at jeg var med guttungen i sta hos legen, han skulle ta blodprøve. Og pappaen var med(vi er ikke sammen, har en ny mann jeg da) Og da klarer guttungen å prestere å si jeg skal bli storebror jeg!!!:eek: Og enda han ikke vet det engang!!!:soh: Han har dilla på en tegnefilm som omhandler en gutt som skal bli storebror når våren kommer, og det har jo han og fått for seg at han skal bli!!!
Klarte nå å ro bort hele greia! Og fikk fortalt pappaen hans om filmen! Han er jo nemlig den siste jeg vil fortelle det til!
Uff uff...Ikke like greit bestandig:bonk:
Klemmer fra Mairt & Punktum:baby: 5+4
Disse små er noen luringer! og godt du fikk rodd det bort :)
Jr. hadde en lang samtale med sin mormor på mandag.. om damer som var gravide!!! Og joda.. han visste hva det innebar.. da kunne nemlig han bli storebror!! Og jeg har ikke fortalt hverken til han eller til mamma hva som er på gang, men fortalte at han ønsket VELDIG å bli storebror og at det nok kom av den grunn :latter:
Når det gjelder trøtthet.. så kan vi sitte å klaske hverandre i hodet annenhver gang... har nesten tastaturavtrykk i panna Io dag oxo, enda jeg sovnet sammen med jr. kl 8 i går kveld :) :)
Starter jeg dahhh: KLASK
:findag:
Trøtt, ja.......
Det er det flere som kan skrive under på.
Sliter skikkelig på jobben. Holder nesten på og sovne flere ganger, og jeg som gjør alt for at folk på jobben ikke skal finne det ut!!!! Prøver meg med ekstra sminke og ellers være som vanlig, men på tross av dette er det mange som har mistanker her..... godt jeg ikke jobber som skuespiller, da hadde jeg vært fattig! :bonk:
Vi skal ha stedatteren min til helgen. Hennes største ønske er å bli storesøster. Hun spør stadig om det er en baby i magen min, og med mine skuespillertalenter om dagen frykter jeg spørsmålene hennes denne gangen..... Jeg er jo like tett som en te-sil!!! :D
3+4 i dag!
Jeg sover minst 2 timer mer i døgnet nå enn jeg vanligvis gjør, men er også skikkelig trøtt og mangler energi til å gå på "uinteresante" jobber :uff:
Når det gjelder skuespillertalentet - trenger jeg ikke bekymre meg mye med tanke på mine barn akkurat. Jeg har hintet litt frempå til dem - om hvordan de hadde sett på det å få en lillesøster eller lillebror. Victoria vil VELDIG gjerne bli storesøster, men "HALLO, Mamma!! Du kan jo ikke få flere barn nå!!!" Jeg lurte da fælt på hvorfor ikke jeg kunne få flere... "Du har jo oss jo!!!". Jeg spurte da om det ikke kunne tenkes at det kanskje var en til inni der... i tillegg til dem... men: "Nei, du har jo fått to du... så det så!" Prøvde da å komme med eksempler på mammaer som har tre barn eller mer (f.eks. min mor), da ble de litt usikre, men "Nei, skal noen ha baby må det bli NN (forloveden til pappaen dems), for hun hadde ingen unger" Jeg prøvde meg da med at min samboer heller ikke har noen barn og da ble de igjen litt usikre, men konkluderte med at det jo ikke hadde noe med meg å gjøre :eek: :bonk: :lol:
Jeg spurte da om ikke pappa også hadde barn fra før. "Eh, nei... gutter kan ikke få barn". Nei, men de blir jo pappa til den babyen mamma får - spurte jeg. "Jo, det er sant... hm... nei, " Det gjorde altså ikke noe om pappa fikk flere unger, men jeg kunne ikke få flere, for jeg hadde jo allerede dem. Jeg tror jeg kommer til å ta dem med på UL - da skal de bli overrasket da, tenker jeg:)
:latter: :latter: Barn alltså! Har så masse rart for seg, og så mange tanker da :soh:
Så søte da Monstra :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.