PDA

Vis full versjon : Jeg har sovet i heeeeele natt!!!

MetalMamma
17-08-2002, 15:24
Åh, så DEILIG! Våkna i 10- tida og da har jeg sovet siden litt før 3 inatt! :klapp:
Ingen vond turning eller kickboxing fra snuppeliten inatt. :gladtrist

Egentlig litt merkelig at jeg har sovet så bra... MetalMannen er ikke hjemme ihelga, engang..
Det også er nokså rart... dette er nok siste helga på kjeeempelenge at jeg er hjemme HELT alene, gitt.... hmmm... rart å tenke på :uff:

Sukk... nei, jeg skal skynde meg til byen og nyte formen og energien mens den enda er inntakt! :lol:

Ha en FORTREFFELIG dag, alle sammen!

Godværsklemmer fra MetalMamma, som ikke er hormonelle i det HELE tatt, neeeeida & Første-Knøtt :baby: , som bare må henge med som best h*n kan..

Tidl. bruker
17-08-2002, 15:27
Å så deilig da, sove en HEL natt... det tror jeg aldri jeg får oppleve igjen... kanskje om en 18 års tid???:p

Så deilig da... Kos deg med formen :D

Lila

Robyn
17-08-2002, 15:48
Hurra for deg! :klapp: *Misunn, misunn...*

Du får nyte energien og godformen mens du har den, her i gården er det ikke mye som minner om noe sånt. :p

:findag:

Klem fra Robyn, 35+6

Tidl. bruker
17-08-2002, 17:56
Misunnelig, misunnelig!!!

Kanskje det er mannens tilstedeværelse som er avgjørende? Ja, det er heldigvis ikke mer enn en uke til han reiser bort og blir borte i ti dager. Vi får se hvordan det går da:p

Håper du har fått gjort unna masse i byen i dag. For meg er økter på 30 min. maks for tiden. Men man får da gjort litt hver dag...

Har du forresten sett meldingen om mulig flyting av treffet i neste uke? Håper du kan onsdag i stede for tirsdag. Jeg skal til JM onsdag, så for meg passer det egentlig best onsdag.

Håper vi møtes snart!

Polyanna
18-08-2002, 15:12
Gud så deilig! Jeg har selv hatt en skrekkelig natt, men skal prøve å ikke være misunnelig....;)

Her har det vært bekkenvondt hver gang jeg snur meg, tissing, leggkramper, vondt i sår under føttene (fra skarpe steiner på stranda) og attpåtil en mann som snorker! :gal2: (Han pleier ikke å gjøre det, altså!) Han vågde til og med å si noe sånt som at "hva er det du vekker meg for hele tiden, jeg får jo ikke blund på øynene!" da jeg dyttet i ham (for å snu ham) utpå morgensiden, og det etter at han hadde purket og sovet non stop hele natten, mens jeg lå der og gråt og hadde det vondt. :grrr: DA skal jeg love deg han fikk høre det! (Og han fikk LITT dårlig samvittighet også, og vartet opp med frokost og hundeblikk da jeg stod opp....)

Håper du får MANGE gode netter til, MM!

Klemz,
Polyanna

MetalMamma
18-08-2002, 16:58
Det er jo ingenting som er så ensomt som å ligge å gråte alene... :leiseg:
Og så er det vel kanskje litt sånn at vi gjerne skal være litt martyrer også da, og ikke vekke den bedre (?) halvdelen? :uff:

Apropos snorking :grrr: :
Tror MetalMannen må ha fått en snev av pollenallergi i år, for det har ihvertfall vært betraktelig høyere desibel på snorkelydene!!
Men jeg var innom helsekosten her en dag, og fant noe som heter SNORENZ. :kidoki:
Det er en spray som skal sprayes bak i svelget/ bløt-ganen, så venter han ca. 20 sekunder før han svelger dette ned.
-Funker KJEMPEBRA!!!! :klapp:
Smaker ikke vondt heller, skikkelig peppermyntesmak, sier MetalMannen! :nam:
Så DET kan kanskje være noe å ha "på luringa" til alle dere med snorkende halvdeler..? ;)
(Var ikke så dyrt heller, tror det var på tilbud nå, til 198,-.)

Idag skal jeg bare kose meg sammen med Mannen i mitt liv, han setter seg nemlig på skolebenken igjen imorgen, etter nesten 10 års fravær fra utdanning...
Starter på 2- årig teknisk fagskole her i byen, så det blir vel også en utfordring framover... stakkar, er litt spent på hvordan han skal få kombinert lekselesing og babyvræl... :uff:
Men-men.. vi skal nok greie det også! :elsker2:

Håper dere får en flott søndag, jenter!

Klemz fra MetalMamma & Første-Knøtt :baby: (35+2), som ligger så skjevt at mamma har baby BARE på venstre side av magen idag :lol:

sol
20-08-2002, 02:42
Å sove en hel natt i strekk hørtes ut som rene julaften! Ååå, så jeg gleder meg til en natt uten "hundreogørten" tissepauser...

Klem fra sol