Vis full versjon : Magen begynner alt å komme!
Er andregangsgravid, og magen er alt på vei. Har en valk over trusekanten som bare vokser og vokser. Både trusa og buksene strammer over magen, så nå må jeg snart ut og kjøpe meg noe behagelig. Er kvalmere enn kvalmest, så jeg spiser ikke noe særlig, men likevel er magen på vei. Litt vel tidlig kanskje, er bare i uke 9!!
Noen andre som har fått mage?
Ja, men det er nok ikke selve babymagen som har kommet... I følge alle som "har peiling" så er det oppblåst mage pluss at alle tarmer og sånn "utvider" seg. Jeg er førstegangsgravid, så jeg skulle jo ikke ha merket så mye. Grunnen til at jeg merker det tror jeg at magen min har vært ganske så flat hittil (les før graviditeten) og jeg har ganske tettsittende bukser. Nå er disse buksene helt ubrukelige :D Jeg er "heldigvis" sykemeldt pga kvalme og kan dasse rundt i løse ledige bukser hjemme. Problemet blir når jeg begynner å jobbe igjen... Må ut å kjøpe nye bukser til det tror jeg...
Uansett gleder jeg meg veldig til jeg får "ordentlig" gravidmage! :)
Jeg har samme problemet og gaar rundt med vide bukser eller knappen aapen naar jeg er hjemme alene....
Som Smurfemamma har ogsaa jeg hört at det er oppblaast mage og ikke "vanlig gravidmage" paa dette tidspunktet. Jeg har imidlertid ogsaa hört at 2,3,4-gangs gravide faar mage tidligere enn oss förstegangsfödende. Kanskje dette er ditt "problem"?
En tredje mulighet er at du allerede har lagt paa deg litt for mye, det finnes jo dem som kjeder seg og spiser sjokolade.... Pytt pytt, snart blir det "ordentlige" mager paa oss alle!
Ikke mage, bare et par valker... :uff:
Men så er det jo ikke såå lenge siden sist jeg var gravid, da.
Her også er magen kommet for fullt. Hadde jo litt mage igjen fra forrige svangerskap da (dragen, ikke så lenge siden her heller) men dette ekstra som er kommet er nok pga graviditeten. Skikkelig struttemage. Mammabuksene er funnet frem igjen :uff: for det er så ubehagelig å gå med stramme bukser.
Jaja, trøster meg med at det er tredje svangerskapet på tre år, så det er vel ikke så rart at den vokser fort.
det er hva min mage består av. Venter nummer 2. 7 uker på vei og en liten antydning til mage.
Selv synes jeg det er mye verre med disse brystene som bare blir større og større...Rene airbaggene har hos meg ...he..he
Beate og :baby: Nurket
Hei,
Min mage har også komme, og det for fullt!!
Jeg er 10 uker gravid og magen strutter :) Dette er mitt andre svangerskap. I mitt først fikk jeg ikke mage før i uke 20.
Jeg har faktis begynnt med mammaklær! Men de som ikke vet jeg er gravid tror vel bare jeg har spist ett par stor middager, for jeg var ikke så stor før jeg ble svanger.
Ellers er kvalmen utholdene. Jeg synnes jeg er kvalm hele døgnet. Og mat lysten er ikke på topp. Det eneste jeg har lyst på er sild:)
Kos fra Tirill :)
*blir uggen bare ved tanken på sild*
Magen min er diiiiiger fra før, med store herlige dissende valker. Har alltid brukt skikkelige Sloggi Maxitruser, G-streng nytter ikke her i gården nei. Men nå i den siste uka har trusene begynt å rulle av den nederste valken, sånn som de gjorde under forrige svangerskap. Og jeg er bare i uke 7..... Har ikke gått opp i vekt heller.
Sist gang begynte det å vises da jeg var seks måneder på vei.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.