PDA

Vis full versjon : "Smak" -av oppvaskvann!

Kanina
15-09-2004, 12:15
Jeg bare må dele min vonde erfaring med Tines nye såkalte "kvinneprodukt" (altså rettet mot personer som vil ha noe godt "med god samvittighet" og som er litt opptatt av design?), som jeg var veldig spendt på. Jeg er veldig glad i bringebær og alt av bringebærsmak, men dette skvipet av en drikk kan ikke akkurat sies å minne særlig mye om bringbær!:urk: Det smakte nesten ingenting, men med en sur ettersmak (ikke sur melk, altså). Fysj og fy! Og fargen var nesten oransj! (Fargestoff: betakaroten...).

Det er vel kanskje en viss mulighet for at mine smaksløker er påvirket av hormoner (jeg har også store problemer med Solidox tannkrem!), så dere får ta denne "anmeldelsen" med en klype salt, kanskje! :knegg: Men nå er dere i hvert fall advart!

sol78
15-09-2004, 17:01
Og jeg som gledet meg til å smake den. Har nemlig smakt den med sjokolade og synes den var ganske så god. Nå er jeg egentlig mest glad i det alt med jordbærsmak, men tenkte at bringebær sikkert blir godt....frister ikke så mye nå!! Hva med å kjøpe en jordbær-milkshake på Mc'ern heller :nam: ?! Tror det nsten er lurere...hehe.

Sissel
20-10-2004, 18:57
Er nok litt uenig med deg der, kan drikke en hel kartong på en kveld.....mmmmm

Hilsen Sissel

Mae-mor
20-10-2004, 19:22
Har ikke testa den med bringebær enda, men sjokoladen er knall!!! (Kaffesmaken kunne jeg dy meg før...:urk: )

Pulsatilla
21-10-2004, 15:08
Har bare smakt den med sjokolade, og den likte jeg ganske godt. Har hørt flere bringebær-elskere som har blitt skuffet over bringebær-melka; også ugravide, så det er nok ikke bare hormonene dine :)

elian
24-10-2004, 15:30
Er nok litt uenig med deg der, kan drikke en hel kartong på en kveld.....mmmmm

Hilsen Sissel
:kvalm: :spy:

Gulltopp
25-10-2004, 09:13
Fysj og føy, ja.... Den såkalte SMAKEN er ikke mye å skryte av... Sambo liker den med kaffesmak, jeg liker ingen av dem. :kvalm: Disgusting oppfinnelse!!

Bluelady
25-10-2004, 11:41
Har bare smakt den med kaffe jeg.. og en slurk var nok :urk:
Kommer nok ikke til å teste ut de andre..

Emma:)
26-10-2004, 23:15
Både jeg og sambo likte den med kaffe. Men jeg drikker heller vanlig skummamelk jeg! Den med sjokolade syns jeg var ekkel. Smakte som veldig tynn nesquik-melk. Æsj... Den med bringebær har jeg ikke prøvd enda, men regner ikke med den er noe særlig god.

Tidl. bruker
27-10-2004, 10:45
Jeg likte den med kaffe-smak :tørst: mmm, kjempegod! Sjokolade'n var det litt tynn smak på.. Bringebær har jeg ikke smakt ennå, har ikke helt troa på den..

Knerta
28-10-2004, 18:58
Helt enig, den smakte helt grusomt.:urk:

Ikke engang søt-momsen på 5 år klarte den med bringebær..

AprilJenny
28-10-2004, 19:14
Jeg elsker den med kaffesmak....:)

Men i dag skulle jeg teste den nye Sans GodMorgen Youghurten...Men naturell youghurt og musli...Fyttekatta.! Smakte grusomt..holde meg til saltkjeks..( :kvalm: )

Mymlen
28-10-2004, 19:15
Den med kaffesmak...blandet med o'boy!! snadder!! (men den med bringebær var bare emmen, og sjokoladesmaken var jo nesten helt vekk )