Vis full versjon : Traumatisk natt
Har hatt en forholdvis traumatisk natt i natt :uff: Våknet mitt på natten av "rare lyder" under senga. Så at den ene av pusekatten våres hadde sneket seg inn vinduet ( ho vet at ho ikke får være inne på soverrommet nå som babyen skal komme) Tar tak i katten og løfter ho inn til stua. Tenker egentlig ikke mer over det der og da men ho så virkelig oppgitt ut :???:
Ja ja... Jeg sover videre og våkner på nytt av rar lyd. Katten har kommet inn igjen!:bonk: Men denne gangen springer ho ut av soverommet med ei DIGER mus i munnen:eek:
Trenger vel ikke å si at jeg liker IKKE mus! Da var det bare å vekke sambo, for å få han til å få den ut. Men tror du ikke min mindre inteligente pusekatt slipper musa??? Og den piler over stugulvet og inn under sofaen. Ikke nok med det men den fant et hull under sofaen som den krøp inn i, og opp i selve foret på sofaen... Så store deler av denne skjønne morgen har vi ventet på at den skulle komme ut derfra. Og pusekatten min gikk jo selvfølgelig lei og gikk og la seg :p
To! timer senere kom den endelig ut og sambo fikk fanget den i akvariehåven :klapp: :klapp: :klapp:
Så nå for dem som har orket å lese gjennom hele historien og den lange natten min, så ente den faktisk bra :cool:
Tidl. bruker
17-08-2002, 17:52
Skrekk og gru!!!
Men jeg må jo forsvare katten din litt også. Den ville jo bare vise fram hvor flink den hadde vært..
Apropo katter -jeg liker egentlig ikke katter -men i morgen kommer mamma og pappa (bor hos de i ca. 14 dager til) hjem med KATT. Og hvem andre enn jeg ble i dag kommandert til butikken for kjøpe balje, kattesand og mat til det lille kraphylet:sint: Ikke vet jeg hva en katt spiser (kan den ikke spise de musene den fanger?), men jeg fikk i alle fall kjøp en hermetikkboks med ett eller annet i.. Min kjærlighet for katter strekker seg så langt at jeg kjøpte den BILLIGSTE jeg fant -håper den spiser det. Ellers så er jeg mest bekymra for hvordan hunden vår, Embla, takler å få en "lekekamerat". må vel gi henne litt ekstra mye is før de kommer hjem i morgen:p
Lykke til med musefangeren -vi får håpe at det ikke gjentar seg og at du får en roligere natt i natt!
Polyanna
18-08-2002, 15:04
:lol: :lol:
Syns jeg ser dere med håven!! :lol:
Minner meg om texastilstandene hjemme hos oss forrige sommer. Jeg hadde lest den sedvanlige Aftenposten sommerartikkelen fra Dyrebeskyttelsen, hvor det var massevis av stakkars forlatte sommerpuser. De som hadde det spesielt ille var kattefamilier, for de måtte bo i trange bur i kjelleren, og hadde det FÆLT. :leiseg: Så de etterlyste fosterfamilier, hvor familiene kunne være til ungene ble avvent.
Sentimentale Polyanna falt selvfølgelig pladask, og tigget og ba Polymannen om ikke vi kunne hjelpe "en kattemor med kattunger" noen uker. Over telefonen så forsvinner lett lyder som "r", og Polymannen levde i den villfarelse at vi skulle ha en mor med EN unge helt til vi kom til Dyrebeskyttelsen og ble presentert for FEM nydelige små nøster....:D Og da var det for sent å si nei....
Jeg må nok også innrømme at jeg hadde sett for meg at de skulle ligge mest i kurven sin og være søte, men NEIDA:) Det var en gjeng med skikkelige cowboyer og indianere som herjet non stop rundt og rundt hele leiligheten..... Vi måtte henge gardinene opp rundt gardinstengene og flytte alle planter HØYT opp, men guri så moro det var! Sklei rundt på parketten i vill jakt på egne og andres haler, og klatret opp buksebeina våre når de skulle ha mat.:)
Jeg prøvde å ymte om å gjøre det samme i år, men fikk et kontant NJET fra Polymannen.....
JEG VIL HA PUS!!!
:leiseg:
Sabrina..og Polyanna:)
:klapp: :klapp: :klapp: For komiske historier:D :D
Har selv 2 pusekatter...men de gjør ikke såå mye ut av seg...heldigvis;)
Ser oxo for meg situasjonen Sabrina...men det ente da godt..Hehe!!:D
Wanja35+0:findag:
Polyanna
19-08-2002, 16:06
Tenkte dette kunne være en god anledning til å prøve å legge ved bilder: Her er noen av kattepusene jeg var fostermor for i fjor. Er de ikke nydelige?
Ludvig er spesielt søt, syns jeg. Han er oppkalt etter "det er fali' det" Ludvig i Flåklypa..... Ligner, ikke sant?
Polyanna
19-08-2002, 17:10
Ærsj, det funket ikke noe særlig. Men jeg drøyer litt og ser om det kommer etterhvert, så unngår vi 3*ganger hobbittben-fadesen.... :lol:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.