PDA

Vis full versjon : Hej igen..Ingen her?

Svenska Lina
16-09-2004, 20:16
Hei, Sitter vid datorn och kjedjer mig.
:bryn: min er på jobb som vanligt. Fra dag 13.00 til kl 23.00 på kvellen. :trist:
Jag håper på att føda snart så jag har någe å passe på å elske.
:gravid: Lille gutt Benjamin er vaken i magen och presser sig ned. Er redd att jeg ska føda før tidigt och att :bryn: min ikke ska hinna hjem. Eller ikke hører telefonen.
18 oktober er det termin, jag har køppt mye klær:flau: allt før mye tror jag, men de er så søte alla de små dresserna att jag ikke kan hålla mig fra att køpa.

:nuss: Lengter tills mannen kommer hjem så jag kan få litt kos, Er så sårbar om dagen att jag gråter før allt. Det er litt vanskeligt før han tror jag.:rørt:
Hoppas det snart kommer någon in hit till SM så jag kan snakke med någon..

:hjerter: Ha det fra oss....

Anna-mor
04-10-2004, 21:17
Jag blev alldeles ledsen i ögat när jag läste ditt besked...:trist:
Och det är längesen du skrev det, så egentligen hjälper det väl inte att jag skriver nu heller...
Men jag skickar dig en STOR kram för det!!!:klemme:

Norah22
12-10-2004, 22:21
Hei, Sitter vid datorn och kjedjer mig.
:bryn: min er på jobb som vanligt. Fra dag 13.00 til kl 23.00 på kvellen. :trist:
Jag håper på att føda snart så jag har någe å passe på å elske.
:gravid: Lille gutt Benjamin er vaken i magen och presser sig ned. Er redd att jeg ska føda før tidigt och att :bryn: min ikke ska hinna hjem. Eller ikke hører telefonen.
18 oktober er det termin, jag har køppt mye klær:flau: allt før mye tror jag, men de er så søte alla de små dresserna att jag ikke kan hålla mig fra att køpa.

:nuss: Lengter tills mannen kommer hjem så jag kan få litt kos, Er så sårbar om dagen att jag gråter før allt. Det er litt vanskeligt før han tror jag.:rørt:
Hoppas det snart kommer någon in hit till SM så jag kan snakke med någon..

:hjerter: Ha det fra oss....
Skjønner deg godt... Har det slik selv..min mann er på jobb fra 13 til01 annen hver uke...og jeg er redd det skal skje noe mens han er der. ofte han ikke hører telefonen når han er på jobben også..jobber på sveise verksted så det er masse bråk.
Tar han over en time å komme seg hjem for han må ta båt fra der han jobber.. tenk om det ikke går noen båt når han trenger det da?

Jeg å er veldig sårbar for tiden...gråter av ingenting og føler meg oppgitt over en minste ting..

Håper det går bedre med deg... jeg er på her hver dag... send meg en PM hvis du vil snakke inn i de sene kveldstimer...:lykketil: