PDA

Vis full versjon : Nå skal jeg...

Neelie
06-11-2002, 23:38
....være skikkelig jentete og kose meg med Pretty Woman og litt godis :latter: Er hjemme alene så TV'n er min!

Selv om jeg er blitt skikkelig hekta på SM tror jeg at jeg skal klare noen timers pause.

See ya all later!

liefje
07-11-2002, 00:06
Jeg maa inrömme at jeg ogsaa föler meg litt hekta paa SnartMamma.... Maa nok inn aa sjekke om det er kommet noe nytt opptil flere ganger om dagen. Det er en slags avhengighet - sunnere enn aa röyke i alle fall!

Sjekker vanligvis meldigene her i juni-klubben og generell diskusjon.
Synes dessverre det er litt lite aktivitet paa juni-klubben sml. med andre klubber. Se paa mai-klubben for eksempel - der er det masse meldiger hele tiden!! Kom igjen jenter - dere vil vel ikke vaere daarligere?

hgk76
07-11-2002, 12:42
Det er akkurat som meg. Må alltid inn å sjekke. Kan jo være det har kommet noen nye melding o.l.
Det er godt det er litt jevn aktivitet her inne.

klem

Trolley
07-11-2002, 14:27
Leste for en stund siden svar fra en jente i maiklubben som spurte om hun kunne bli i maiklubben selv om hun hadde termin i juni. Jentene i maiklubben rådet henne til å bli der fordi det var mye koseligere der enn hos oss!

Sånt noe kan vi ikke ha noe av, jenter.

Så her er det bare å få opp aktiviteten. Ingen skam med litt avhengighet. Mye bedre at vi plager hverandre enn at vi plager våre omgivelser.

Troley 6+6

Beate2
07-11-2002, 15:37
Nei..nei og atter nei....

Vi har det vel koselig her jenter!! Kan ikke forstå at de i mai klubben kan si noe sånt...at det ikke er koselig her.....

Ja, kanskje det er litt lite aktvitet her, men vi må huske på at vi heller ikke har gått gravide så alt for lenge.

Synes jeg blir bedre og bedre kjent med dere jenter i juniklubben.

Vi kommer til å ha mye felles i måndene som kommer.

Stooor klem fra Beate og nurket :baby: