Vis full versjon : Emmaljunga duo edge
Jeg har bestemt meg for denne vogna, men er så usikker på hvilken fargekombinasjon jeg skal ha. Er redd jeg fort blir lei av ensfarget, og så er jeg så usikker på de andre fargene. Får liksom ikke rett inntrykk av de i katalogen.
Så da lurer jeg på, for dere som har bestilt eller har den vogna, hvilken farge har dere på den og er dere fornøyde?
Jeg står å vakler litt mellom:
*svart
*sport red
*sport grey
*techno
Hvilken av de synes du er finest?
Er så vanskelig å bestemme seg:nikker:
Tidligere bruker
18-09-2004, 20:00
Jeg siklet en stund på Emmaljunga jeg også, var ca 100 ganger i butikken så på den... :flau: Jeg synes den svarte er kjedelig og techno syntes jeg ble disco-aktig (Du vet sånn disco-kule som man kan henge i taket med utrolig glorete lys). Dermed blir det sport red eller grey jeg liker best av dine favoritter. Men min favoritt er Jungle... Helt annen farge "live" enn på nettet/katalogen.
Lykke til med vognvalget!
Jeg siklet en stund på Emmaljunga jeg også, var ca 100 ganger i butikken så på den... :flau: Jeg synes den svarte er kjedelig og techno syntes jeg ble disco-aktig (Du vet sånn disco-kule som man kan henge i taket med utrolig glorete lys). Dermed blir det sport red eller grey jeg liker best av dine favoritter. Men min favoritt er Jungle... Helt annen farge "live" enn på nettet/katalogen.
Lykke til med vognvalget!
Synes også Jungle er tøff, men den ser grønn ut i katalogen, er den det eller?
silversila
18-09-2004, 22:22
Jeg har bestemt meg for denne vogna, men er så usikker på hvilken fargekombinasjon jeg skal ha. Er redd jeg fort blir lei av ensfarget, og så er jeg så usikker på de andre fargene. Får liksom ikke rett inntrykk av de i katalogen.
Så da lurer jeg på, for dere som har bestilt eller har den vogna, hvilken farge har dere på den og er dere fornøyde?
Jeg står å vakler litt mellom:
*svart
*sport red
*sport grey
*techno
Hvilken av de synes du er finest?
Er så vanskelig å bestemme seg:nikker:
Jeg har bestillt Navy
Trampoline
20-09-2004, 11:40
Vi har bestill svart emmaljunga duo egde :)
det har kommet nye modeller nå og noen av stoffdesignene er anneledes
Vi sto mellom helt svart og en som heter Sport Oliven som ser ut til å være olivensvart og grå, men endte opp med svart fordi vi ikke har mulighet til å se vogna på en butikk( må bestilles til oss) og fordi jeg kan bruke pynteteppe og annet for å piffe den opp.
Jeg sa da jeg gikk gravid sist at jeg aldri skulle ha svart vogn til en søt liten baby men man forandrer mening. Svart er stilfull og og klassisk og sikkert lett å får solgt videre når den tid kommer
Man må bare kjenne godt etter hvilken vogn man trur man vil bli fornøyd med, storsett sier magen og hjerte i fra om sånt :nikker:
:lykketil: lykke til med vognkjøpet, vi er kjempe fornøyd med vogna enda vi ikke har tatt den i bruk
Tidligere bruker
28-09-2004, 00:39
Synes også Jungle er tøff, men den ser grønn ut i katalogen, er den det eller?
Mener å huske den var litt grønn ja. Var hos en Emmaljungaforhandler nettopp som hadde fått inn noen av de nye fargene. Mye fint der :nikker:
silversila
30-09-2004, 14:23
Mener å huske den var litt grønn ja. Var hos en Emmaljungaforhandler nettopp som hadde fått inn noen av de nye fargene. Mye fint der :nikker:
Har snakket med barnevognhuset Rudo i dag... og de nye Emmaljuna Duo Edge vognene (med edge understell) ser ut til å være forsinket... skulle egentlig komme i midten av september, men nå snakket de om at den først kommer i november... Da må jeg i tilfelle avbestille og finne noe annet. Har termin 1.november og vil ikke riskere at baby'n bli født før vognen er i hus...
Vi har 2002 modellen og den er titangrå (tror jeg)..
I hvertfall er den mest grå/sølv og så sort...veldig stilig og tidløst.
Pyntet med lilla vognteppe til :stores: , og vil nok pynte med diverse andre farger til :babygutt:
;)
Philippa
30-09-2004, 15:55
De nye fargene og vognene er kommet på Storkene i Tønsberg.
silversila
01-10-2004, 11:37
De nye fargene og vognene er kommet på Storkene i Tønsberg.
Sikker på at det er Edge og ikke Classic. De fleste butikkene har visst fått Edge & Classic bager og Classic understell, ingen som har fått Edge understell ennå...
Philippa
02-10-2004, 10:47
Ja, jeg er helt sikker... Har vært innom der å sett det med egne øyne. Alle fargene er ikke kommet inn enda, for noen er solgt allerede og noen er i vente. Men, det er med edge understell, det med teleskop justering. Har også fått den nye katalogen med alle fargene, den fikk jeg forrige lørdag. De hadde hvist vært svært tidlig ute med å bestille vognene. Jeg vet at noen butikker ikke tar inn 2005 modellen før de har solgt ut 2004 modellene.:mumle:
Vogna koster 6800,- Jeg var innom Liertoppen der hadde de ikke fått vogna enda, men prisen blir 6999,- med stellebag og 6600,- uten stellebag. Så det er billigere der. Noen andre som vet hvor denne vogna er billigere å kjøpe?:undrer:
Jeg har bestilt og fått min emmaljunga duo edge black, jeg. Er kjempefornøyd.... Siden Vi skal bruke vognteppe og voksipose og slikt syntes jeg at den helt enkle klassiske svarte fargen var pen jeg :) Åsså er den jo totalt tidløs, og lett og selge vidrere hvis vi vil... Uansett.. Den er bare kjempepen!
Kristine72
04-10-2004, 11:17
Da har jeg bestilt Edge modellen! Jeg har bestilt den gjennom Baby Sam i Danmark og betaler 4300,- uten mva. Men vi henter den så da slipper vi momsen :hyper: Gleder meg til å hente den i desember!!!!!!!!!
silversila
04-10-2004, 11:37
Jeg har bestilt og fått min emmaljunga duo edge black, jeg. Er kjempefornøyd.... Siden Vi skal bruke vognteppe og voksipose og slikt syntes jeg at den helt enkle klassiske svarte fargen var pen jeg :) Åsså er den jo totalt tidløs, og lett og selge vidrere hvis vi vil... Uansett.. Den er bare kjempepen!
Og det er 2005 modellen?
Hmm.. snakket med daglig leder på Rudo i Ullevålsveien i dag. Edge understellene produseres i disse dager på fabrikken og blir sendt til Emmaljunga's hovedlager i Sverige i løpet av neste uke, så de kommer i butikken ca 15.oktober...
Philippa
04-10-2004, 11:59
Vet at de på Rudo ikke har tatt inn før, fordi de ønsker å selge ut 2004 modellene først. Han snakker ikke sant når han sier at understellet produseres nå. Da jeg har sett nye vogner her i Tønsberg. Det er forskjell på understellet fra i fjor så det vet jeg. :nikker:
Jeg har kjøpt min nye 2005 modell duo edge på Storkene i Tønsberg, så nå har de vel desverre ingen å vise frem mer....:fnis:
....men det er bilde av den på vogngalleriet i oktoberklubben. Den er i fargen olive, og jeg syns den er fantastisk fin!! :yiiha:
(Understellet er det som kan flippes over, ja, og det er noen nye ting på den i forhold til gamlemodellen. Man tar av baggen bare ved å trekke i to håndtak og løfte, også snakket hun om at insektsnettet er forbedret. )
Tidl. bruker
04-10-2004, 13:24
Jeg har gul/sort duo vogn, emaljunga. Etter forrige mann på 3 år nå. Tar meg ikke råd til å kjøpe ny. Men de er utrolig lette å trille de emaljunga vognene, så gled deg til ny vogn:nikker:
:klemme:
Og det er 2005 modellen?
Hmm.. snakket med daglig leder på Rudo i Ullevålsveien i dag. Edge understellene produseres i disse dager på fabrikken og blir sendt til Emmaljunga's hovedlager i Sverige i løpet av neste uke, så de kommer i butikken ca 15.oktober...
Nope, var 2004 modell, for bestilte den i juni, og da var det ikke kommet ny modell. Men her i tromsø har dem nå fått inn den nye modellen med understell. Kjempefine di !
silversila
10-10-2004, 16:05
Hentet vår Edge Duo Combi 2005 mod på Rudo i Ullevålsveien i går. De ble levert der i går. Så nå er alt i skjønneste orden...
Kikket lenge på den Sorte før jeg tok Navy som jeg hadde bestemt meg for... likte den best :-)
Takker for svar alle mann:nikker: Fikk 2005 katalogen i posten her en dag, og har nå bestemt meg for den som heter FLASH:nikker: Så i morgen skal jeg bestille:hyper:
Kristine72
16-10-2004, 17:58
Nå har de nye fargene kommet på emmaljunga.no! Elisek, Olive er kjempefin! :yiiha: Den har jeg også bestilt :woohoo:
Skytte75
17-11-2004, 19:28
Hvor mye koster en Emmaljunga edge duo? Har sømfart nettet, men har ikke sett noen priser noe sted. Har planer om å ta en tur på Rudo til helga, men er så nysgjerrig NÅ :hyper: .
Vet dette er en "gammel" tråd, men håper noen har svar allikevel.
I foreldre og barn og gravid bladet hvor de testet vogner, så var 2005 modellen priset til 6800kr.
Så jeg regner med å betale rundt den summen, har ikke fått vogna mi ennå, og da jeg bestillte spurte jeg ikke om prisen, for det var uansett den vogna jeg skulle ha:)
Skytte75
18-11-2004, 15:14
I foreldre og barn og gravid bladet hvor de testet vogner, så var 2005 modellen priset til 6800kr.
Så jeg regner med å betale rundt den summen, har ikke fått vogna mi ennå, og da jeg bestillte spurte jeg ikke om prisen, for det var uansett den vogna jeg skulle ha:)
Takk for svar. Skal ut og titte i byen i dag, så da får jeg vel vite hva den ligger på her i Oslo. Men det er vel stort sett det samme regner jeg med....
Ser ut som en utrolig fin vogn :vilha:
Skytte75
19-11-2004, 23:04
:wow: Nå vet jeg hvilken barnevogn det blir på oss ja.... Emmaljunga duo hadde alle duppeditter man kunne ønske seg. 2005-modellen var bare super fin og heldigvis var :bryn: helt enig i det. Classic bag m/sport understell. Det blir knallbra :elsker:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.