PDA

Vis full versjon : Mathilde....

pirelli
07-11-2002, 09:36
Holder på å diskutere jentenavn, og der blir vi ikke helt enige. Men nå har jeg fått samboeren litt på gli med Mathilde. Hadde også Mathilde som forslag på jentenavn da christoffer ble født, men det ble nedstemt med en gang. Men denne gangen så syntes han det slett ikke er så værst :)

Men han syntes kanskje det blir litt søtt, noe som jeg er helt uenig i... syntes slett ikke Mathilde er søtt, minner meg mer om ei litt tøff jente... ;)

Hva syntes dere?? Og syntes dere det passer sammen med Christoffer?

Tidl. bruker
07-11-2002, 11:37
Jeg synes mathilde er kjempeflott :klapp: Og det passer til christoffer :)

Stinemor78
07-11-2002, 12:34
Christoffer og Mathilde:klapp:
Kjempefint navn, som passer fint til Christoffer:klapp:

:findag:

Monstra
07-11-2002, 12:48
Jeg kjenner ei jente på 5 år som heter Mathilde... og i mine øyne er det navnet til ei skikkelig tøff jente :)

Mathilde er bra og det passer sammen med Christoffer - go for it :)

Nine
07-11-2002, 13:26
Mathilde er jo kjempefint!! Ville hatt det som alternativ selv, men ei lita jente i nær familie heter det... :) ¨

Jeg synes absolutt ikke det er et "søtt" navn. Jeg synes det er kraftig og sterkt og passer til ei litt "tøff" og robust jente... :D Den Mathilde jeg kjenner er født med masse svart hår, og kledde navnet sitt fra første stund!

Dessuten passer det veldig bra sammen med Christoffer :)

Lica
07-11-2002, 13:47
:klapp: Jaaa Christoffer og Mathilde!!! :klapp:

Kjersti
07-11-2002, 14:41
NOPE! Mathilde er ikke for søtt! Et nydelig navn som passer flott til Christoffer!

Jeg tar meg også den frihet å lagre Mathilde i mine favoritter, er akkurat den typen navn jeg ser etter. ;)

Kjersti 10+6

Bluelady
07-11-2002, 14:44
Mathilde er kjempefint og slett ikke for søtt. Passer både til ei lita jente og ei voksen dame.

Tidl. bruker
07-11-2002, 14:59
Mathilde forbinder jeg med en tøff, og egenrådig jente. Men det har sikkert en liten sammenheng med at jeg tenker på en film om ei jente som heter Mathilde. Tror det er Roald Dahl som har skrevet boken om henne. Og i filmen spiller bl.a. Danny DeVito og kona hans. Kjempekjekk film, etter som jeg husker!!!
Tilbake til saken; Mathilde er et fint navn!!!:)

Malinmor
09-11-2002, 20:06
Gå for Mathilde dere, det er kjempe fint :klapp: :klapp: Gleder meg til å se om det skjuler seg ei jente eller en liten gutt inni magen din :) Uansett hvilken kjønn det blir blir det utrolig morro, gleder meg til dere kommer etter :p

Nå flyr tiden veit du ;)

:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

(er her inne neda litt til jeg da);)

Tidl. bruker
09-11-2002, 20:13
Mathilde er et kjempe tøft navn !!!

MøreMia
09-11-2002, 20:16
Pjuskelusk :hjerter: har fått navnet Mathilde!

Det forutsetter selvfølgelig at h*n er en jente...:p :D

MM T-14