PDA

Vis full versjon : Endelig på natt igjen!

Katja
17-08-2002, 17:20
Hei!

Etter en uke uten disse sidene (bortsett fra 30 min på jobben da jeg fikk registrert meg), så er det deilig å være tilbake!! Nå er pc'n hjemme fiksa, så nå må uværet holde seg borte til alle septemberdamer har blitt mammaer!! Fikk nicket mitt tilbake også, og jeg begynner å skjønne hvordan disse sidene fungerer... Det har vært endel å gå igjennom, og det er visst kun Nasse som har fått baby siden jeg var her sist.

Dette er min siste jobbehelg. Men permisjonen starter ikke før 29.aug. Det er ganske bra timing, da jeg jobber i en bedrift der 1300 stk blir overtallige fra 1. sep. Jeg velger å ta en sluttpakke etter permisjonen, så det vil si at jeg har lønn ut april 2004. Kjedelig å ikke ha noen jobb å gå tilbake til, men jeg får jo mye lenger tid hjemme med babyen hvis jeg ønsker det. Og jobb har jeg ikke engang tenkt til å begynne å tenke på før om et års tid. Nå skal jeg kose meg med babyen!

Ellers er formen bra. Dert begynner å bli tungt, men man kan vel ikke vente annet. Masse liv. Gleder meg til kontroll på mandag, er spent på om hun begynner å gjøre seg klar.... Men jeg har nok mange uker igjen.

Miro og Mormona: Jeg har ingen planer om å snike meg før dere!!!

Klem fra Katja 35+4

Katja
17-08-2002, 17:23
Eh, det skal jo være:
Endelig på nEtt igjen....

Tidl. bruker
17-08-2002, 18:00
Heisann!

Godt å ha deg tilbake!

Synes jeg nettopp leste om ei dame som tok i mot tilbudet om en slik sluttpakke, men som ble gravid etter det igjen. Da hadde hun hverken rett på sykepenger eller svangerskapspenger, da dette ikke ble regnet som arbeidsinntekt. Så lov meg at du sjekker ut alle sider ved en slik pakke -og moralen må være: bli for all del ikke syk eller gravid etter det! :p

Høres helt fantastisk ut å få mulgheten til å være så lenge hjemme sammen med den lille -uten å bekymre seg for det økonomiske!

Klem fra Havfruen:stakar:

Katja
17-08-2002, 22:52
Jeg vet om "farene" ved en sånn sluttpakke. Hadde jo tenkt at vi kanskje skulle ha en til ganske raskt, men nå er jeg nødt til å finne meg en ny jobb først....

Det har sine fordeler også. Hvis jeg får meg ny jobb om et års tid, så har jeg jo dobbelt lønn en stund. Og skulle jeg velge å gå hjemme lenger, så får jeg kontantstøtte i tillegg til lønnen min....
Men kunne jeg velge, så ville jeg helst ha hatt jobben min å gå tilbake til. Men det er dessverre ikke et alternativ. Får aldri en jobb med et sånt miljø igjen...
Men, life goes on!

Katja

Wanja
17-08-2002, 23:53
Heisann Katja:)

Var der noen stykk apstinenser ute å gikk når du ikke fikk være på nett??:bonk: Hihi...skal snart ha litt "pause" på noen dager...vi skal flytte i nytt hus..som vi skal leie...såh..!

Det må da være mest fordeler for deg da i den jobb ordningen?
Hørtes kjempejæft ut...spesiellt når du alikevell ikke vil tilbake:D :D Kan bli god råd på deg en stund,ja hvist du jobber samtidlig:klapp: :klapp: Ja nå er det ikke lenge igjen...noen uker her oxo..gleeeder meg:leiseg:

Wanja34+6

Robyn
18-08-2002, 00:34
Hei Katja!

Deilig å endelig være på nett igjen tenker jeg. ;)
Jeg har ikke hatt så mye tid her inne i det siste, og det merker jeg godt. Det er jo håpløst å holde seg helt oppdatert på svarene alle innleggene får!
Men det er jo bare koselig det, får bare se om jeg får satt av mer tid til SM igjen. :p

Høres deilig ut å kunne gå hjemme i 1,5 år! :klapp:

Håper du får en fortsatt fin helg!

Klem fra Robyn, 35+6 (bare 2,5 t igjen til T-30:D )