PDA

Vis full versjon : Usexy Med Stor Mage?

Beate2
07-11-2002, 14:32
[Hva synes dere om sex under svangerskapet? J

Jeg "gremmes" litt når jeg tenker på det...

Kan ikke tenke meg å ha sex etter jeg har kjent liv i magen.
Vet at mange har et fint sexliv helt frem til fødselen.

Noen synspunkter på dette med stor mage og sex?

Stor klem fra Beate og :baby: Nurket

Sonar
07-11-2002, 14:35
Her i huset er det ingen problem med stor mage og sex :D Synes ikke det er noe problem jeg, og det synes heldigvis ikke pappaen heller. Men overskuddet er jo ikke alltid tilstede :uff:

Trolley
07-11-2002, 14:38
Jeg har selv absolutt ikke lyst til å kutte sexlivet pga svangerskapet. Men en ting er intensjonene, og noe annet er hva det blir til.

Tror ikke selv at jeg kommer til å ha noen sperrer mot å ha sex etter at jeg kjenner liv. Det blir derimot spennede hva mannen kommer til å synes.

Tror sex er veldig viktig i et forhold, og kommer til å prioritere det høyt, selv om lysten sikkert sitter litt lenger inne til tider.

Trolley 6+6

Linejenta
07-11-2002, 15:19
men akkurat nå er sexlivet helt på toppen. Syntes det er bedre enn før faktisk, eller iallefall på en annen måte.

Håper ikke at liv i magen skal føre til at jeg ikke vil ha sex eller min kjære..

Klem fra

Neelie
07-11-2002, 15:45
Akkurat nå frister det minimalt :( Pga kvalme føler jeg ikke noe særlig for å bli tatt på, men det går forhåpentligvis over!

Har hørt at i 4. mnd og utover blir sexlivet virkelig bra for mange! Gleder meg til det :blush: