Vis full versjon : Rapport fra Kråkeslottet (Drageheimen)
Jeg er en liten Drage. Som bor i et stort slott, langt ute på landet, sammen med Dragetemmer'n, Poden og Spiren. :) Og her er dagens stemningsrapport:
Morgenstund i Kråkeslottet. KLokka 0558...
Dragen: :spy:
Dragen: "Det er DIN feil!" :grrr:
Dragetemmer'n: "Ja!" :D
Første ordinære legekontroll er unnagjort: alt i orden! Ble dessuten såpass beroliget på UL på tirsdag at jeg har stor tro på at dette skal gå bra. Stoler på magefølelsen..
Jeg ser at noen av damene etterlyser mer aktivitet i juniklubben. Det kommer etterhvert, særlig når vi begynner å passere 12 uker. Det vet jeg, for jeg har nemlig vært i juniklubben før, jeg! :D
Ha en fin dag, alle junier!
:lol:
Håper du er bedre nå:) Jeg har akkurat snakket i den store do-telefonen selv :(
Ikke morro med :spy:
Men det er verdt det!!! Heia oss, vi kommer vel over det :klapp:
Og premien er jo en kjempedeilig :baby:
Bra du har en forståelsesfull mann! :D :D :D
det er veldig bra at du har vært i juniklubben før, for da har du sikkert masse tips etterhvert når det gjelder å få en baby tidlig på sommeren. Hva slags vogn som er lurt, klær osv.
Stor trøsteklem for kvalmen.:stakar:
Har det omtrent slik selv, den røde plastbøtten er fast følge her jeg tusler rundt i leiligheten. Erfaringen tilsier nemlig at av og til kommer kvalmetoktene så brått på at plastbøtte er påkrevet.
Trolley 6+6
MokkMokk
07-11-2002, 18:38
Syns jeg ser familien Drage i de tidlige morgentimer da ja.. :lol::lol::lol:
Og så flott at du er er erfaren juniklubb-deltager,
da vet du jo hvordan vi skal drive klubben på toppnivå ;):p:latter:
Forøvrig kan jeg jo fortelle om morgenstemingen i verene-hjemmet:
04:00 : Opp på do, hater å måtte opp på natta for å tisse! :grrr:
Heldigvis er det tid nok til å legge seg til å sove igjen. verene-mannen sover søtt.
05:30 : En katt legger seg halvveis oppå hodet mitt. :bonk:
Orker ikke flytte den. verene-mannen sover søtt.
05:45 : Katt nr. 2 begynner å leke med tærne mine :sint:, som uheldigvis stikker ut fra dyna.
Forsøker å overse leken. verene-mannen sover søtt.
06:00 : En særdeles trøtt :sover:, kvalm :spy: og morgengretten :grrr: verene pløyer vei opp av dyner og katter og ut i dusjen,
veeldig klar for å dra av gårde på jobb. Not.
*gjeeeesp*
Men nå skal jeg straks slenge meg på sofaen og ta igjen det tapte,
har vært helt :sover: i hele dag..
:klem: fra
Gretchen
07-11-2002, 20:20
Det ser ut til at både du og Dragetemmer'n tar dette med humor !! Det er bra. Min stakkars husbond tusler rundt meg når jeg spyr som værst og spør: "Erdet noe jeg kan hjelpe deg med?" Som regel er det ikke det, jeg må nesten klare spyinga på egenhånd.
Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!
Gretchen 10+3 ;)
En venninne av en venninne satt og :spy: da mannen så på henne med fortvilet blikk og lurte på om han ikke kunne gjøre noe.
"Bruk kondom!" :grrr: :spy:
:latter: For et levende bilde av en liten dragefamilie :latter:
I Inkahjemmet er tilstanden ganske rolig egentlig. Sambo'n har vel ikke helt forstått at han skal bli pappa. Det blir nok litt mer virkelig når han blir med på ultralyd på tirsdag og ser det lille nurket som har invadert meg :)
Håper det går bedre med dere som har kvalme etterhvert :stakar:
Stå på jenter!!!! Lønn for strevet kommer i juni! :) :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.