PDA

Vis full versjon : Drømmer

Heldigmor
22-09-2004, 09:23
Jeg blir nesten helt gal av slitsomme drømmer for tida! :balla:
Av nattens drømmer kan jeg f.eks. nevne:
1. Jeg deltok i skuddlinjen i en høyst dramatisk krig (og ble skutt mange ganger, men fortsatte ufortrødent videre).
2. Jeg var med på å arrangere skidag for en stor barneskole (det var full action kan jeg love).
3. Mannen min ble tatt og arrestert for doping (men det viste seg at han hadde fått utslag på dopingtesten kun fordi han hadde drukket så mye grapefruktjuice heldigvis...)

Min kjære har lagt seg på et annet rom fordi jeg sover så urolig for tida (er det rart? :stønn: ), og jeg føler meg utrolig sliten når jeg våkner om morgenen. Kan ikke huske at det var sånn i forrige svangerskap. Er det flere som har det på samme måte, eller som har opplevd at det gir seg utover i svangerskapet?

Ellers noen som tør å begi seg ut på en tolkning av drømmene mine...? :blunke:

:natta:

Gamla
22-09-2004, 09:28
Åjoda, dette virker kjent. I natt var jeg på tivoli.
Det er alltid veldig kaotisk i drømmene mine for tiden, jeg er utslitt når jeg våkner.

Likevel er dette bedre enn tidligere i svangerskapet, da jeg og Ari Behn "gjorde det".
Ikke rart klubbvenninnene mine erter meg nå som han har satt unge på Märtha igjen.

Oschi
22-09-2004, 09:37
Hi hi :lol:
Mye rart her også, kan jeg love deg! :dåne:

millamor
22-09-2004, 09:48
Drømmer også vanvittig mye rart om dagen!
Har blandt annet vært på Pol-ekspedisjon...

Er helt utslitt når jeg våkner ja...
Håper ikke det skal være sånn resten av svangerskapet, for jeg fungerer nesten ikke på jobb om dagen...

Ellie74
22-09-2004, 13:25
Har alltid hatt rare drømmer, jeg.....:undrer: