PDA

Vis full versjon : Sparkene..

Tidligere bruker
17-08-2002, 19:40
Når kjente dere sparkene fra utsiden?
Pappa´n er utålmodig!!

Amadala 22+5 :)

Tidl. bruker
17-08-2002, 20:53
Toror og mener å huske at han kjente det rundt uke 23-24, da kunne vi og se det tydelig at om lille i magen sparket ordentlig så hoppet magen.
Jeg kjente vel og merke første tydelige spark i uke 15, og ganske så dagelig fra da av.

Kommer fortere enn du aner:D

Lila

Tidl. bruker
17-08-2002, 21:33
.....

Lavendel
17-08-2002, 21:57
Når jeg ventet Hanne var det ingen pappa som ville kjenne på sparkene :leiseg: Men venninnen min hun kjente spark fra utsiden når jeg var i uke 25/26 :D
Men når jeg ventet Julyane så kjente Thomas spark fra utsiden når jeg var i uke 24/25 :kry: Men Hanne kjente spark fra utsiden når jeg var i uke 23/24 :D

Butterfly
17-08-2002, 23:35
Både jeg og pappsen har kjent spark fra uke 19-20...
Dette var da ganske tidlig i forhold til de andre her??
Og jeg er førstegangs gravid...

Ja vi har vel vært heldige vi da:D

Butterfly 22+2

Malinmor
18-08-2002, 01:40
Tror nok det var rundt uke 21-22 pappan klarte å kjenne sparkene:uff: Jeg er andregangs gravid og syne sjeg kjennte det før i første sv.skap. Jeg vet om noen pappaer som aldri fikk kjennt noenting fordi morkakka lå forann på magen og tok i mot spark og dult:(

:stakar: :stakar:

Nellevis
18-08-2002, 14:21
Mannen min kjente det første sparket i uke 22! Jeg hadde både kjent og sette spark i ca 3 uker, men han var aldri tilstede når det skjedde:(
Men så en kveld, var h*n aktiv og da la han hånden sin oppå og kjente spark!!!:p

Tidl. bruker
18-08-2002, 14:50
Jeg kjente vell spart rundt 14 uke selv. Men da min mann ville kjenne slutte det å sparke. Men sånn rundt uke 20 kjente en å så hvor det sparket...:D :D :D :D

Saga
18-08-2002, 15:23
i ca uke 18 kunne mamman min kjenne et spark!

pappan til baby var mer uheldig, hver gang han kjente etter lå baby helt stille, han kjente det først for rundt en uke siden! (uke 26) (men da kjente han det til gjengjeld så godt at han ble helt overasket..magen min hopper jo ;) )

Hanne78
19-08-2002, 01:15
Forrige gang jeg var gravid,kjente jeg ikke noe liv før etter jeg var 18 uker,og så noen uker senere kunne det kjennes utvendig. Nå er jeg gravid igjen og er 15 uker på vei.Har kjent litt liv i ca 2 uker nå,men bare innvendig. Men,for noen dager siden var jeg på besøk hos en venninne av meg,og plutselig ble det så voldsomt liv der inne,varte kjempe lenge,helt forskjellig fra de andre gangene,da jeg som regel har kjent liv når jeg har lagt meg ned for å kjenne etter. Så spurte venninnen min om hun kunne få kjenne,og jeg sa at det var alt for tidlig!!Men,hun la hånden sin på siden av magen min,og plutselig kvapp vi begge til,babyen spente til ,akkurat der hun holdt!! Det var bare helt utrolig,og vannvittig tidlig spør du meg!!! Har knapt trodd andre jeg,som har sagt de har kjent liv så tidlig som i 14 uke....(som jeg var da!)

Må kanskje legge til at jeg har kjempestor mage,og er begynt å lure på om det kan være to der inne.......??:???:
Klem Hanne 15+0 i dag:klapp: