PDA

Vis full versjon : ICSI-gravid på 3.forsøk

Eliin
22-09-2004, 13:49
Hei alle IVF/ICSI-gravide!

Jeg har akkurat testet positivt på blodprøven, og er endelig gravid etter snart 3 år med prøving og nå på 3.forsøk klarte vi det!!

Jeg lurer på om dere satte inn 1 eller 2 egg? Vi satte inn 2 egg. Kan det ene egget "forsvinne"uten at man merker noe? Er jo sååååå spent på om det er :baby: eller :baby: :baby: der inn.... Lykken er like stor uansett for oss!

Vi skal på ultralyd på Omnia (hvor vi gjorde forsøkene) den 10.oktober. Det er sååå lenge til synes jeg, men håper at tiden går fort men godt fram til da.

Zianta
22-09-2004, 15:54
Gratulerer med spire(r) i magen! :blomst:

Det blir spennende å se om det blir en eller to.
Lykke til videre i svangerskapet

:klemme: Zianta

Tidl. bruker
22-09-2004, 16:03
Gratulerer så masse med vellykket forsøk, blir spennende å høre om du har :baby: eller :baby: :baby: i magen :)

Jeg satt inn to, og begge festet seg. Men har mange venninner som satt inn to og hvor bare det ene festet seg uten at de fikk noen blødning som indikerer at det andre forsvant. Tror det mange ganger bare går til grunne.

Masse lykke til på UL 10 oktober, det går merkelig nok raskere enn du tror nå :)

Mormona
22-09-2004, 16:11
Hei, Eliin.

Gratulerer med vellykket ICSI-forsøk. Vet endel om hva du har gått igjennom fordi vi også hadde 2 mislykkede ICSI-forsøk før spiren satt på 3. forsøk. Vi hadde våre forsøk på Rikshospitalet og der satt de inn 2 egg. Våre 2 ble til ei lita jente som fylte to år denne måneden.

Det ene egget som ikke festet seg tror jeg bare gikk til grunne uten at det noen gang festet seg. Jeg hadde ingen blødninger som tilsa at jeg "mistet" det ene, men gjennomgikk et helt normalt svangerskap og fødte til termin.

Nå sitter jeg her som du med x-antall babyer i magen igjen. Vi hadde et søskenforsøk i sommer som ikke lyktes, men fikk da 9 befruktede egg i fryseren. I slutten av august var vi inne for å sette inn og fikk da beskjed om at alle de 3 eggene de hadde tatt opp hadde overlevd opptining og fortsatt å dele seg. Resultatet ble at alle 3 ble satt inn og to uker etterpå testet jeg positivt. Den 11. oktober skal jeg til UL og får da vite hvordan det står til der inne og hvor mange som har festet seg.

Lykke til videre med den lille. :)

pia76
22-09-2004, 19:45
Gratulerer med :baby: eller :baby: :baby: i magen :gravid:

Jeg satt inn to på 3 forsøk og begge festet seg :nikker:

Tidl. bruker
09-10-2004, 17:06
[QUOTE=Mormona

Nå sitter jeg her som du med x-antall babyer i magen igjen. Vi hadde et søskenforsøk i sommer som ikke lyktes, men fikk da 9 befruktede egg i fryseren. I slutten av august var vi inne for å sette inn og fikk da beskjed om at alle de 3 eggene de hadde tatt opp hadde overlevd opptining og fortsatt å dele seg. Resultatet ble at alle 3 ble satt inn og to uker etterpå testet jeg positivt. Den 11. oktober skal jeg til UL og får da vite hvordan det står til der inne og hvor mange som har festet seg.
:)[/QUOTE]
Mormona:Jøss! Trodde de ikke satte inn flere enn to uansett.

Eliin: Jeg fikk satt inn to på Riksen, men vet ikke enda om begge er der.