Snoopygirl
17-08-2002, 19:50
Ja her er jeg igjenn.
skal nå prøve å bli litt mer aktiv enn jeg har vært de siste ukene.
jeg må si at jeg igrunn ikke har vært så veldig aktiv i det siste og at jeg har savnet dere jenter:klem:
Jeg har jo vært i begravelse til min bestemor som dere sikkert har fått med dere:leiseg:
og så har jeg hatt besøk av noen slektninger og ¨så har det vært martna med tivoli og greier her:)
det var jo kjempegøy,siste dagen i dag da,har vunnet massevis av bamser og sånt,har kosa meg som en liten unge jeg:latter:
lenge siden jeg har hatt det så morro gitt:p
den 21 skal jeg på kontroll igjenn,gleder meg til å se om hodet er festet nå:)
sjekket ikke det sist for da hadde jeg en vikar nemlig.
Ja jeg må si at jeg har det veldig bra selv om jeg er ganske sliten da.
har jo vært å gått i gatene med masse masse folk to ganger om dagen siden onsdag.
det er ganske slitsomt.
det ble vel et par timers tid hver gang vi var der nede og da.
*puh*
men nå er det over da,så nå skal jeg jammen hvile ut litt;)
Jeg sover foresten om natta igjenn nå,det er jo nesten for godt til å være sant...
:)
legger ved noen bilder av magen min jeg:)
Her er den i uke 28 ca:
skal nå prøve å bli litt mer aktiv enn jeg har vært de siste ukene.
jeg må si at jeg igrunn ikke har vært så veldig aktiv i det siste og at jeg har savnet dere jenter:klem:
Jeg har jo vært i begravelse til min bestemor som dere sikkert har fått med dere:leiseg:
og så har jeg hatt besøk av noen slektninger og ¨så har det vært martna med tivoli og greier her:)
det var jo kjempegøy,siste dagen i dag da,har vunnet massevis av bamser og sånt,har kosa meg som en liten unge jeg:latter:
lenge siden jeg har hatt det så morro gitt:p
den 21 skal jeg på kontroll igjenn,gleder meg til å se om hodet er festet nå:)
sjekket ikke det sist for da hadde jeg en vikar nemlig.
Ja jeg må si at jeg har det veldig bra selv om jeg er ganske sliten da.
har jo vært å gått i gatene med masse masse folk to ganger om dagen siden onsdag.
det er ganske slitsomt.
det ble vel et par timers tid hver gang vi var der nede og da.
*puh*
men nå er det over da,så nå skal jeg jammen hvile ut litt;)
Jeg sover foresten om natta igjenn nå,det er jo nesten for godt til å være sant...
:)
legger ved noen bilder av magen min jeg:)
Her er den i uke 28 ca: