PDA

Vis full versjon : Katten vår

Hanne
17-08-2002, 19:55
Katten vår er så syk! Han oppførte seg så rart når jeg slapp han ut i morges. Det var som om han sjanglet. Etterpå fikk jeg se at han har blødd flere steder inne. Jeg tror det må komme fra rompa, for det så ut som om han hadde prøvd å gjøre fra seg. Det gjør han ALDRI ellers.

Han er en skikkelig musepus, så nå er jeg redd han har fått tak i en som har spist rottegift. Noen som har erfaring med dette?

Det verste er at jeg finner han ikke igjen. Inbiller meg selvfølgelig at han ligger alene uti skogen for å dø :leiseg:.

Men hvis jeg finner han, er det noen som vet om en dyrlege i området Lillestrøm - Oslo som har åpent en lørdagskveld???

Kjemperedd Hanne

IzziCreo
17-08-2002, 20:21
Prøv å finn pusen så fort som mulig. Ring Veterinærhøgskolen eller andre dyrleger. De vil alltid opplyse om vakttelefon for øyeblikkelig hjelp.

Håper du finner pusen så fort som mulig! Lykke til.

Klem Suzie Q 24+5

Tia
18-08-2002, 01:06
Hvis du ringer en hvilke som helst dyrlege i ditt område, så vil du få opplyst om hvem som har helgevakt

Håper du finner pusen din, og at du får en dyrlege til å se på han med en gang.

Lykke til

Få høre hvordan det går da?

Hanne
19-08-2002, 18:41
Etter å ha bekymret meg så jeg mistet både matlyst og nattesøvn, fikk jeg endelig gubben med på leting! Og gjett hvem vi fant på hos naboen... Thomas var på besøk hos bestevennen sin Stig-Benny. De hadde fått servert kylling, og han så ikke særlig syk ut der han satt...:luring:

Jeg tok han med hjem og kjeftet og formante. Han kan vel vise litt hensyn til sin hormonelle mamma. Men midt i formaningene sovnet pus på rygg i sofaen...

Vi skal til doktor i kveld for sikkerhets skyld...:)

Hanne 15+2

Lavendel
19-08-2002, 21:23
Godt å høre at det endte bra,Hanne :D :kidoki:
Vet hvordan det er å være redd for en katt..Katten her i huset døde for ikke så lenge siden :leiseg: Vi fant han død (påkjørt) i veien...:spy: Det var fælt det! Og datteren min,Hanne tok det ikke så bra..Men nå er sorgen begynt å gå over :kidoki: Og vi har allerede funnet en katt som skal få bo hos oss,katten Nutte :D :kry: