PDA

Vis full versjon : Oppdatering fra Jea

jea
17-08-2002, 20:09
..som egentlig ikke har tilgang på nettet om dagern. Og så nå da hvor jeg trenger det som mest. Å gå hjemme i denne varmen (alene) er utrolig langtekkelig!!

Det er nå bare to dager til min termin og 4 dager til sykehuset sin. Jeg er egentlig ganske plagefri bortsett fra rygg og denne halsbrannen som har forfulgt meg i mange måneder nå. Jeg har ikke noe vann i kroppen, bakfra ser jeg helt ugravid ut, klarer å snu meg greit i senga...og ingen kynnere som jeg kan merke.
Har lagt på meg 16 kg, men jeg er litt usikker på hvor de har lagt seg. Jordmor mener at knøtta er et sted mellom 3500-3800. På sykehuset mente de iallefall ikke over 4..men man kan jo bli overrasket.

Har begynt å tvile litt på dette med jente. Vi har jo vært så sikre etter at vi så det klart i uke 28...men vi tar imor det vi får!!

Sa jeg at slimproppen har gått?? På onsdag gikk den. Jordmoren var så dum og sa at det kunne bety en lett fødsel fordi livmorhalsen modenet seg uten at jeg kjente kynnerne...jeg synes det er dumt å forvente en lett fødsel så jeg prøver å glemme hva hun sa, MEN det er ikke lett!

Skjønner jeg hva som snart skal skje? NEI! Det er fortsatt uvirkelig at det lever en liten Eline inni meg som snart skal komme ut. Det er helt umulig å forestille seg hvilke krefter jeg må finne frem og hvordan jeg vil oppleve det hele.

Aborten i uke 18 ifjor har gjort at dette svangerskapet har vært veldig angstfylt. Vi har vært uttallige ganger hos legen fro å høre hjertelyd før uke 18. VI har vært 4 ganger på sykeshuset for sparkeprøve (1 gang UL). Følelsen av at jeg kommer aldri til å komme hjem med dette barnet har sittet godt i og den er ikke helt borte ennå. Jeg ber til Gud om at han må være med meg og jeg håper at alt skal gå greit. Uansett er det utenfor min kontroll. Det vet jeg. Her hjemme står iallefall alt klart for deg Eline....vi ønsker oss dette over alt på jord!!

Jeg har ikke oversikt over hvem som har født og ikke. Orker ikke å finne ut av dette nye systemet akkurat nå. Gratulerer dere som er i mål...og lykke til dere andre. Vi sees vel på SM..hvis vi får tid!

Ok. Nå renner svetten og jeg er sulten! Ha det godt alle sammen. Håper det går bra med dere!!

Jea og Knøtta T+2 (4):)

Celeena
17-08-2002, 22:38
Koselig å høre fra deg, Jea :)

Lykke til nå som fødselen står for døren. Tenker på deg daglig: "Kanskje hun er i gang nå??" Ber om at alt må gå bra, og at dere kommer hjem med en liten (stor??:)) Eline:hjerter: i armene!!

Klemmer fra Celeena:)

Preggy
18-08-2002, 00:00
Det var jammen lenge siden sist! Husker deg for vi hadde termin på samme dag

Jeg var ganske aktiv med en gang vi testet 2 blå, men så dabbet engasjementet mitt av, for så å komme igjen nå på slutten! Det var nok de nye sidene som gjorde susen!;)

Håper at vi slipper å gå så lenge, hadde faktisk ikke hatt noe i mot at det skjer i kveld:eek: :D

Lykke til om noe skjer før vi ser deg her inne igjen!:)

Lillehammer
19-08-2002, 11:24
Nå er det like før Jea!!! (Eller har det skjedd noe i helgen kanskje...?)

Venter spent på fødselsrapporten din, og er sikker på at dette kommer til å gå kjempefint! :kidoki:

LYKKE LYKKE LYKKE TIL med :birth:!!!!

Stor :klem: fra Lillehammer (25+5)