PDA

Vis full versjon : Bortskjemte pusekatter.

tjm
23-09-2004, 17:52
Flere som har pusekatter som er litt for bortskjemt?Det er nemmlig de to pusene mine hver gang jeg setter meg ned for og nyte litt mat i fred og ro kommer det to snikende og skal ha. Det er vel egentlig min feil som har latt dem få mat ved bordet ,men det blir litt slitsomt når dem nesten overfaller bordet.:urk:

Jannike_79
23-09-2004, 18:06
:nikker: Jeg har en utrolig bortskjemt liten pusekatt.. Hun er blitt en riktig primadonna.. Men hun har jo alltid vært mammas lille baby å da.. Litt spent på hvordan det går med henne og babyen jeg da..

Jeg mater henne ikke ved bordet, for da blir :bryn: gal, men hun får alltid pose/boksemat når vi skal spise, hvis hun er inne.. Da slipper vi iallefall å ha henne hengende rundt oss når vi spiser.. Har du prøvd det?

Er dine puser innekatter eller? Vår er ute/innekatt hun da.. Hun bestemmer egentlig når hun vil være ute eller inne selv..

tjm
23-09-2004, 18:19
Det er både ute og inne katter , dem bestemmer også selv når dem vil være ute/inne, den ene pusene er mamma`s kosejente mens den andre er nesten ikke kosete i det hele tatt,hun liker nok mere og jakte enn og ligge på mitt fang og durme.

maj
23-09-2004, 18:24
Bortskjemt??? :dåne: Ikke snakk.. Simba er så bortskjemt at det er nesten plagsomt. Men hva skal en no gjøre når verdens nydeligste pusekatt gnir seg oppetter leggen og mjauer sårt?? :snill:

Milla(Camilla)
23-09-2004, 18:43
åh, våres 2 er så bortskjemte atte! Koker seifilet (uten bein :flau: ) til de til frokost og middag.. det er forresten veldig smart for de blir ganske sløve og sover myyye av fisk.. de er inne-katter så de kan være ganske masete iblant.. han ene skal kose oppå meg nesten heeele tiden..han er jo så nydelig, men ikke alltid like lett å finne rette stillingen med denne magen...hehe.. om natta spesielt skal de ligge oppå meg og helst under dyna..blir snart en slutt på det når baby kommer...

Av og til må jeg leke 'tørrfor-leken' med dem..hehe..elsker når jeg knipser tørrfor på gulvet og de skal 'fange' dem... ligger og jakter og ser veeeldig smarte ut....hehe...

........................ellers har jeg det bare bra..... :flau:

Azina
23-09-2004, 19:43
Katten min er så bortskjemt at hun ikke vil ha den maten vi spiser. Eneste gangene hun kan mase er når vi spiser skalldyr. Katten til foreldrene mine bruker å sitte på en stol ved middagsbordet, men har veldig gode manerer. For hun vet at dersom hun ikke maser så vanker det en godbit.