Vis full versjon : Haster litt,fostervannet!
Milla(Camilla)
24-09-2004, 12:23
I hele natt har jeg hatt sikkelig murringer i underlivet.kjennes ut som det er lengst nede i bekkenet helt foran og er en sånn litt 'betent' følelse hvis man kan si det sånn...og det kjennes ut som baby ligger såå langt ned nå at det er like før den detter ut så jeg innbiller meg nå at hue er halvveis ute...hjææælp! Vet ikke hvordan man skal føle seg før en fødsel jeg..om dette er tegn på noe..akkurat 14dager til termin ..
Istad da jeg var på do var trusa veldig våt..er egentlig dette jeg lurer på for det var en ganske stor våt flekk og jeg bruker da ikke ha vannaktig utflod så da beg jeg å tenke...lekker jeg vann????er d farlig for babyn isåfall???
Tidl. bruker
24-09-2004, 12:40
hvis du mistenker fostervannslekkasje, så ta på deg ett bind og vent litt, blir det vått så ringer du føden..
Eller, du ringer føden nå, og drar inn for sjekk!
Kan jo høres ut som du begynner få smårier da..denne betente følelsen liksom.
Lykke til i allefall.
Emma Johanne
24-09-2004, 13:01
Du er nok i gang du snuppa.... Ring føden du...
hei
lukt på det :flau: det sies at det skal minne om sæd ikke vet jeg vannet tokk de på meg begge gangene.
Ellers så kan det være helt blant, men pleier å være rosa aktig.
Lykke til uansett hvertfall
Tidl. bruker
24-09-2004, 13:10
Min forrige fødsel startet med litt fostervannslekkasje. Du kan finne ut om det er fostervann ved å ta på et bind til å samle det opp i. Fostervannet ser svakt rosa/fersken-aktig ut i fargen, og det lukter litt søtt hvis du stikker nesa borttil det.
Da jeg fikk bekreftet at det var fostervann som kom, måtte jeg ned på føden ganske fort. Når det har lekket ut vann, vil de følge med så det ikke blir infeksjoner, og de vil helst ha ut ungen innen 17 timer. I alle fall var reglene sånn for 8 år siden.
Lykke til! :klemme:
Vil bare ønske deg lykke til hvis det nå er sånn at du er i gang :klemme: uansett er det bare å ringe føden å spørr de om alt du skulle lure på for de er veldig forståelses som regel !
Tidl. bruker
24-09-2004, 13:26
Hm, kan det ikke være slimproppen da???
Uansett så ville jeg reist til føden for en sjekk i alle fall.
Masse, masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!
Det er også veldig vanlig med vannaktig utflod når fødselen nærmer seg :nikker:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.