PDA

Vis full versjon : Melding nr 978!!!

Tidl. bruker
17-08-2002, 21:21
Er dere klar over HVOR mye over de andre vi ligger???
Puh, en hel haug med rugedyktige damer her inne gitt!
Sprøtt
Vet flere har nevnt denne statestikken osv, hvor finner dere den?

Lila:soh: :soh: :soh: :soh: :soh: :soh: :soh: :soh: :soh: :findag:

Lillian
17-08-2002, 21:35
*sniker meg inn fra novemberklubben*

Gratulerer, dere er kjempeflinke!! :klapp:

Får vel bidra i statistikken deres og sikre dere 979 jeg da! :)

Her (http://www.snartmamma.com/plassen/forumdisplay.php?s=&forumid=5) er statistikken forresten.

Lykke til med den forestående fødselen, alle septemberdamer! :)

Wanja
18-08-2002, 00:27
Hei Lila:)
Sykt ja..
Er jo sånn at er det En ussel dag man ikke er innom er man solgt!! Blir sittende i det uendelig å lese gjennom innlegg...og når man da endelig er ferdige...er det kommen masse flere innlegg...som også må leses og evt svares på!!
Og høh...da ser man på klokka og finner ut "F*n...må jo gjøre noe til dags i dag til samboen kommer hjem!!?!"
Sånn er det...og da har man virkelig det gående:D :eek: :D
Men på en eller annen måte klarer vi det fint her i september klubben,vi er flittige vi:klapp: :klapp: :klapp:

Wanja34+6:findag:

Mormona
18-08-2002, 13:05
Vi er jo blitt en sååååå fin gjeng her inne da....blitt skikkelig kjent både på godt og vondt, synes i alle fall jeg. For meg har det blitt en rutine nå å ta frokosten sammen med dere her inne.....setter meg ned med mine sedvanlige skiver brød + sjokomelk og koooooooser meg med å lese siste updates fra septemberjentene. Og det som er så kjekt er at folk er jo her og skriver til alle døgnets tider ;) Vet i alle fall at både Robyn og jeg innimellom sniker inn noen trette linjer på natterstid.....

Er glad for at vi er så aktive og har det så topp her inne. Håper bare vi alle koser oss like mye inne på nybakt mamma....blir jo litt rart når vi fra å ha pratet om mager og forventninger og symptomer på ditt og datt skal gå over til å fortelle om de små og be om råd til amming og utslett og masse annet rart. Men jeg gleder meg veldig :klapp: :klapp:

Klem fra Mormona T-14

Hanneh
19-08-2002, 00:43
Heisan!

Nå var det jammen meg 1062 meldinger!:klapp: Vi er nok litt gale også:D

Klemmer Hanneh 35 + 1

sol
20-08-2002, 02:39
Som "ny" her blir det nok vanskelig å holde følge med dere andre. Dere virker slik en fin og sammensveiset gjeng. Skulle ønske jeg fant fram til dere tidligere... Men som alltid er det bedre sent enn aldri...

Klem fra sol