PDA

Vis full versjon : Har dere lagt om kosten?

HerrFrost
24-09-2004, 18:05
Hei på alle SnartPappa'er!

Tenkte jge skulle starte en liten tråd her om endring av "menyen" i huset. Vi, Frostmaid og jeg, har lagt om menyen i retning av "etellerannet i brunsaus med kokte poteter" til middag, og eller så går det mye i loff og Mariekjeks om dagen - men det er vel fordi alt annet kommer i retur.

Noen andre som har merket mystiske ønsker hos SnartMamma'ene ? eller mått ut å shoppe på snedige tider ?

Andain
25-09-2004, 11:19
Hei på alle SnartPappa'er!

Tenkte jge skulle starte en liten tråd her om endring av "menyen" i huset. Vi, Frostmaid og jeg, har lagt om menyen i retning av "etellerannet i brunsaus med kokte poteter" til middag, og eller så går det mye i loff og Mariekjeks om dagen - men det er vel fordi alt annet kommer i retur.

Noen andre som har merket mystiske ønsker hos SnartMamma'ene ? eller mått ut å shoppe på snedige tider ?
Min kjære har hatt dilla på veldig mye rart under svangerskapet så langt, noe sunt og mye ikke fullt så sunt. Her er en liten liste på hva hun har hatt dilla på så langt :

Sjokoladepudding
Tyrkiskpepper
Appelsiner
Bananer
Appelsinjuice
Kindersjokolade

Ellers er vel egentlig ikke kostholdet så forandret egentlig, bortsett fra at hun nå foretrekker kjøttdeig uten vann og salt.

Djdiper
28-10-2004, 19:21
Vi har heller ikke lagt om kosten noe bemerkelses verdig.

Lucie har da fått et stort sug etter Pinnekjøtt. (iallefall noe som er veldig salt) hihi. :nikker:

karbonader
29-10-2004, 11:11
Den store kostendringen har vi vel ikke hatt..

Huggul har vel ikke hatt de store akutte matbehovene..
Men et par turer på butikken etter snop har det blitt.
I begynnelsen hadde hun vel litt dilla på vannmelon. Ellers har vel bananer og frukt ellers vært en ting.
En annen ting hun hadde i begynnelsen var at hun ikke orket kjøttdeig..

molly83
01-11-2004, 21:28
Vi har vel lagt om kosten delvis, mer potet og grønnsaker til middag.

Ellers er det en del dillaprodukter: lakris, sjokolade og hamburger som usunt, og tomat og appelsin som det sunne.