Vis full versjon : Bekkenløsning og svangerskap nr to..
I mitt første svangerskap slet jeg veldig med bekkenløsning (måtte bruke krykker for å komme meg noen vei..). Etter fødselen ble bekkenløsningen MYE bedre :D. Men så gikk det noen måneder og vi glemte prevensjon ()jo da, dumme som noen esler var vi :grrr:)., og det var selvfølgelig midt i en syklus...En uke etter fadesen ble bekkenet mitt betraktlig værre. Kjentes ut som da jeg gikk gravid :(, og da vi var på butikken i dag kjente jeg at jeg savnet et par krykker :(:(. Jeg kjenner meg gravidkvalm også, men det kan jo like fort være pga at jeg så redd for hva som skjer. I tillegg er utfloden min blitt tykk som grøt, men det kan den vel også bli om menstruasjonen kommer. Ble veldig mye snikksnakk dette, men jeg er så nervøs! Om jeg er gravid vil det bli to veldig tette, og er jeg det ikke virker det som om bekkenet mitt er totalt ødelagt. Når hundre meter føles som nesten uoppnåelig vil livet mitt bli bra begrensett om det er slik det skal bli! Så det jeg lurer på er om det er noen med lignende erfaring?
Må legge til at jeg tok test i går som var negativ, men jeg forventer ikke menstruasjon før mandag.
Her sitter jeg og er veldig redd, og vet ikke hva framtiden vil bringe.. Vet egentlig ikke hva jeg skal håpe på. En ny baby passer ikke nå i hele tatt, men et ødelagt bekken er jo værre!
Nennemor
18-08-2002, 03:36
:stakar: Uff det høres ikke greit ut.
Jeg har aldri vært så plaget av bekkenløsning som det du beskriver, men jeg fikk veldig god hjelp av homeopat mot mine plager. Jeg garanterer deg at det ikke var noen Placebo-effekt ute og gikk for i utgangspunktet trodde jeg ikke noe på at det ville hjelpe, men gikk dit mest fordi ei venninne presset meg til det.
Lykke til! Med testing og evnt. svangerskap.
Lykke til med testing :stakar:
(10+5)
Unregistered
18-08-2002, 13:37
Sibelius; Jeg har ikke tenkt å prøve på nr to ennå. Planen var å vente 2-3 år, men det er jo ikke sikkert det blir så lenge nå da :(. Det som gjør meg så nervøs ang bekkenet er at det ble så utrolig mye værre en liten uke etter fadesen :o :(. Jeg har også kjent en viss forverring under menstruasjonen, men det er (som hos deg) når menstruasjonen er der. Nå har jeg vondt i symfysen og diverse andre steder som jeg har vært heeelt fin siden fødselen. På hvilken måte kjente du det?
Dette er forferdelig! Enten er jeg gravid igjen og får to veldig tette, eller så er bekkenet mitt så ødelagt at jeg ikke helt greier å se for meg hvordan livet skal kunne bli normalt igjen :uff:. Dette ble sytete..men det ser rimelig mørkt ut for øyeblikket. Om sluttresultatet er en ny baby, vil nok gleden komme raskt bare vi får svelgt det hele :uff:. (Men vi blir nok ikke å fortelle det til noen før ungen starter på skolen ;) ). Får vel smøre meg med tålmodighet. Har tenkt å prøve å vente til mandag med å ta ny test, så vi får se da..
Malinmor
18-08-2002, 13:43
Heisann!
I fjor var jeg gravid og blei sykemeldt i uke 16 av sv. skapet, da sleit jeg skikkelig med bekkenplager og hadde til tider vanskelig for å gå og å stå på det ene beinet mitt(sto jeg på det , så bare sank det sammen) Jeg sleit meg igjennom hele svangerskapet med mye smerter og forbannelser(kunne fint gått med krykker, for det trengte jeg virkelig, men innså det ikke) Huff så jævl... det var:( Etter fødselen forværret det seg og jeg kunne nesten ikke røre meg fremover(huff det var et hælve.. på denne jord) Så for meg et liv i rullestol og jeg kunne ikke trille tur med babyen eller gjøre noe som helst(drømmene fra sv. skapet om hvor fint allt skulle bli i begynnelsen forsvannt) Begynnte å gå til behandling noen ganger i uka, etterhvert så blei jeg bedre og bedre. 3 mnd etter fødselen var det nesten borte, men da var jeg blitt gravid igjen, og jeg tenkte: Å hærregud........det er nå jeg skal havne i rullestol:leiseg: :leiseg: :leiseg: Fikk masse bekkenplager igjen, men klarte å gå og å komme meg fremover, slik hadde jeg det i noen uker, så vips så var de plutselig borte......:???: :???: :???: Plagene forsvannt..............:???: :???: :gal2: Det er først nå på slutten jeg har begynnt å kjenne litt av bekkenplagene igjen, men det er så lite at jeg ikke kan sammenligne det med slik det var ifjor. Så jeg er ikke med på det at det BLIR VÆRRE i andre sv. skap.:) :) :) Er bare kjempe glad og kjempe fornøyd;) Håper det går slik med deg også hvis du er gravid:) Lykketil!!!
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
Tidl. bruker
22-08-2002, 21:34
Tenk på helsen din!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.