Vis full versjon : Andre internet-steder for gravide
Hei alle sammen,
Er dere "bare" her eller besöker dere av og til ogsaa andre internet-stedet for gravide?
Selv har jeg tittet innom et par andre, men liker meg best her, saa her blir jeg!!!:klapp: :klapp: :klapp:
MokkMokk
08-11-2002, 00:53
Jeg syns det desidert beste diskusjonsforumet er SnartMamma, og har ikke behov for å "tilbringe tid" andre steder av den grunn.
Dette er bl.a. fordi jeg syns seriøsiteten her er større enn ved mange andre plasser, og det er sikkert fordi folk har må registrere seg,
moderatorer følger med litt, osv.
Derimot er det andre typer nettsteder for gravide jeg også titter innom, om ikke fullt så regelmessig. Disse er bl.a.:
www.b-a-b-y.dk (http://www.b-a-b-y.dk) - fin dansk nettside, der man kan opprette en personlig side,
registrere termindato o.l. og på den måten følge spirens utvikling dag for dag. :)
Kvinneguidens forum (http://www.kvinneguiden.no/Forum/) - her skriver jeg (om enn ikke så regelmessig..) graviditetsdagbok,
og følger med enkelte andres dagbøker.
Ellers er jeg en del innom forumet på SnartGravid også, for å "heie" på andre kjente frem mot to blå;
syns ikke det var lenge siden jeg "hørte hjemme" der selv.. :uff:
Er vel noen andre sider også, men det blir mer om det er noe spesifikt jeg leter etter,
eller om jeg kjeder meg veldig ;)
Klem fra
jeg følger også en forum-side på DOL(doktoronline.no) for gravide, da jeg kommer fra en annen forum-side der for ufrivillig barnløse:uff:
klarer ikke helt å slippe et sted med så mange hyggelige mennesker og folk som har hjulpet meg gjennom en tung prosses.
ellers så er jeg med på en mail-liste for ufb'ere og tidligere ufb'ere, hvor vi er mer personlige og kjenner hverandre ved navn og ike bare nick;)
dette er den beste siden når man trenger opplysninger rundt graviditeten synes jeg, har vært inne på en del andre slike sider, men aktiviteten er best her:klapp: :klapp:
(9+4)
Jeg er innmeldt på Barnimagen.com, slik at jeg kan følge med fra uke til uke, men jeg liker meg best her, jeg!
...her :)
Enig med Verene, det er absolutt det beste diskusjonsforumet, virker som om det er mest aktivitet her.
Er innimellom innom barnimagen.com og libero.no. Kvinneguiden har også sider om graviditet.
Er innom den danske siden som Verene snakker om + en side som heter Momdays.com, den er fin, tar for seg dag for dag.
Men her inne er jeg "hele tiden" :lol:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.