PDA

Vis full versjon : Rosa utflod i uke 8...

Lineamor
07-11-2002, 23:11
Hei på dere, i dag har det vært en slitsom dag. Oppdaget littt rosa, blodblandet utflod på morgenen og hele dagen har jeg gått og vært nervøs og bare ventet på mere blod og magesmerter... Heldigvis var jeg på jobb og hadde mye å gjøre, ellers hadde jeg vel blitt nervevrak. Nå har det ikke kommet noe mer (bare en dråpe til på formiddagen) og jeg håper at faren er over for denne gang.

Er det noen av dere andre som har opplevd dette? Er det vanlig at en SA begynner med et sånt forvarsel eller kommer det bare strømmende... Jeg hadde en blødning i uke 13 i forrige svangerskap og vet jo derfor av egen erfaring at det kan gå bra selv med store mengder friskt blod, men uff så slitsomt.

Hilsen Lineamor 7+2

OlleBolle
07-11-2002, 23:16
Jeg hadde rosa utflod i uke 8, men var nok mer hysterisk enn deg. Jeg fikk ta en UL som konstanterte at alt var OK. De kalte det festeblødning/sporblødning og sa at det ikke var uvanlig!
Det går nok bra. Lykketil!http://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_klein_1/cheering.gif

Lineamor
07-11-2002, 23:22
Takk for svar Olle Bolle. Jeg må nok innrømme at tanken på å ringe lege har streifet meg, men jeg skal til UL på mandag så jeg tenkte at jeg skulle holde ut til det så lenge det ikke kommer mere blod da...

liefje
07-11-2002, 23:38
Stakkars deg!:stakar: Skjönner godt at det var en daarlig dag. Krysser fingrene og haaper at alt gaar bra. Ring legen i morgen hvis du föler at det er best! Ingen grunn til aa ödelegge hele helgen med bekymringer!

Dragen
08-11-2002, 10:30
Tror nok ikke det er så uvanlig med småblødninger tidlig i svangerskapet. Har også lest at det er vanlig med litt blod i utfloden dagen etter samleie, pga tynne slimhinner.

Stort sett går det bra. Jeg skal krysse fingrene for deg!

Lykke til på UL på mandag!

:klem: