PDA

Vis full versjon : Er det en sjans for en treig stakkar ??

kokkemor
17-08-2002, 22:58
Hei
Syns nok at dette er litt ekkelt,og komme sånn i siste liten her på siden , dere virker som en veldig sammenspleiset gjeng.,men jeg syns nok det er eklere å være en "titter " til deres samtaler.

Jeg har jobbet helt til nå så jeg har vært kaputt hele kvelden.
Det å være gravid og kokk er ingen spøk

jeg bor i Hønefoss , så jeg har hatt litt kontakt med nibe .

Ellers er jeg helt ute ......

Har termin 10 sept , så det jo ikke så lenge til

:D

Masse hilsen Kokkemor

acinom
17-08-2002, 23:06
Velkommen skal du være!
Er selv helt ny her, registrerte meg igår kveld etter å ha smugkikket i ca. 2 mnd. Jeg og synes det var litt ekkelt å komme
så sent, men de jentene som er her er kjempekoselige og jeg følte meg godt mottatt! :)
Jeg er 28, snart 29 år, venter min nr. 2 den 14. sept., samboer med min skjønne mann, har en gutt på 3 år fra før.

Gleder meg til å vente på :baby: sammen med deg, og alle de andre her inne selvfølgelig. :)

Koser fra acinom.

Tidl. bruker
17-08-2002, 23:07
Hei og velkommen inn i "bula". Tror nok ikke det skal gå så mange dagene før du også føler deg som en av "de sammensveisede septemberjentene". Vi (tror i alle fall selv at vi) tar i mot alle nye med åpent sinn og vennlig innstilling!:D

Forstår godt at det må være hardt å være kokk -atpåtil gravid kokk! Håper du får mulighet til å nyte de siste ukene av svangerskapet her sammen med oss. Snart er det over....:eek:

Katja
17-08-2002, 23:16
Hei og velkommen!

Bedre sent enn aldri! Bare koselig med flere! Septemberdamene er ganske aktive, så jeg må inn flere ganger om dagen for å "holde følge".

Jeg er 27 (forhåpentligvis 28 før babyen kommer), samboer, og vår førstefødte er ventet 19.sep! Ei lita jente!

Du har vel ike lenge igjen til permisjon nå, så da får du slappe av og kose deg!

Klem fra Katja 35+4

Polyanna
18-08-2002, 15:25
Hei og velkommen!:)

Det må ha vært strevsomt å jobbe såpass fysisk helt til nå! Skjønner godt at du er sliten.

Vi to har termin samme dag!:) Så får vi se hvem som passerer mållinjen først....;)

Klemz,

Camille
18-08-2002, 16:05
Velkommen som aktiv deltaker her i septemberklubben.

Jeg har også termin 10. september, så idag "feirer" jeg 37+0, eller nå er det vel "bare" T-23...

Er førstegangsfødende og litt redd for fødselen, men begynner å bli så utålmodig at jeg gjerne skulle sett det starte idag..

Håper du vil trives her med oss :)

Klem fra Camille

Månestråle
18-08-2002, 16:22
Hei,

Er jo aldri for sent å melde seg inn! Dessuten er det sikkert mange av oss som kommer til å fortsette å holde kontakten på "NybaktMamma"-sidene også når den tid kommer. -Og det er jo ikke lenge til :)
Jeg er 27 år og venter min første fødsel den 11. september, så vi er ganske likt i løypa.

Månestråle T-24.

Robyn
18-08-2002, 18:50
Her er det aldri for sent å melde sin ankomst, alle er hjertelige velkomne! :)

Håper alt går bra med deg de siste ukene, skal vel bli godt å får være hjemme og bare ruge nå.

:findag:

Klem fra Robyn, T-30

Mormona
18-08-2002, 18:52
Hallo hallo :)

Velkommen skal du være....her er det bare å henge seg på oss andre septemberjenter....noen her inne sniker litt i køen da og får babyene sine allerede nå i august....men med noen etternølere som sikkert ikke får før i oktober så jevner det seg ut ganske bra ;)

Heng med oss videre her inne og over til nybaktmamma etter hvert....det er en flott gjeng her inne og masse moro og godord å hente :klapp:

klem fra Mormona T-14

Stini
19-08-2002, 01:07
VELKOMMEN TIL OSS; KOKKEMOR !!
Alltid kjekt når "nye" melder seg - håper du slår følge med oss over til Nybaktmamma.:)
Lykke til videre med den lille tiden som gjenstår!

:vink: fra Stini & Store Håp (i-15)

Wanja
19-08-2002, 01:16
VELKOMMEN SKAL DU VÆRE:)

Du har ikke lenge igjen nei...men du får kose deg her ilag med oss så lenge:D :D
Alle her er kjempekoslige:klapp: :klapp:
Wanja35+0:findag: