Vis full versjon : Matlyst
Merkelig. Jeg hadde alle disse visjonene når jeg skulle bli gravid - ja da kom sikkert jeg til å være matvrak. Vel nå har det gått 9+6 uker og jeg sliter. Har ikke lyst på middag - blir kvalmen når jeg kjenner lukta. Jeg får i meg masse frukt og litt lunch, men når det kommer til middag er suppe og grøt det som helst går ned.
Har dere også det på samme måten ?
:???:
Lineamor
08-11-2002, 15:08
Matlysten er vel omtrent som før, men jeg er mye mere kresen. Plutselig er det noe som virkelig er uimotståelig godt og kort tid senere orker jeg ikke tanken på det. Dette fører til at jeg ofte lager min egen middag. Hvis jeg først får det for meg at jeg vil ha brødskive med makrell i tomat så hjelper det ikke at mannen min sitter med en gryte full av Spagetti Carbonara eller hva det nå er. Men jeg tror dette normaliserer seg litt etter hvert, var nok mest opptatt av dette de førtse 3-4 mnd sist også.
Jeg er helt håpløs om dagen.....
Har liten matlyst, og som regel er det bare et par ting jeg kan tenke meg. Oppfører meg meget kresent. Det pleier å bli litt bedre utover kveldene.
Trolley 7+0
men har som sagt fått dilla på champangebrus. Har aldri likt den brusen. Cola har jeg helt avsmak på.
Sist la jeg på meg 30 kilo. Ønsker ikke å legge på meg så mye denne gangen, så jeg er veldig forsiktig med hva jeg spiser nå.
Beate og :baby: Nurket
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.