Vis full versjon : Er dere i fin form?
Det er så lite aktivitet her inne, at jeg tenkte vi kunne "prate" litt.?
Hvordan er formen deres da jenter?
Jeg er i uforskammet fin form til å være en gravid 40 åring må jeg si.
Svangerskapskvalme har jeg aldri vært plaget av, heller ikke denne gangen.
Om noe så må det være litt vondt i ryggen, siden jeg står og går mye i jobben min.
Og så er jeg veldig trett til tider, sover mye :sove: og jeg må opp og tisse minst EN gang hver natt.
Ellers så kan jeg ikke klage på noe.
Dere da?
:klemme:
Hei
Jeg er også i fin form men er som du veldig trøtt. Sovner inntil samboern hver kveld....plopp så er jeg borte:sove:
Jeg føler meg ganske andpusten når jeg går fort og spesielt i trapper.Magen min er ikke helt som før, den har blitt veldig treg og full av luft...æsj...:flau: har ikke vondt i magen men det er veldig ubehagelig.
Har også litt redusert matlyst for tiden....det er liksom ikke noe som frister og når jeg spiser vokser det i munn på meg.
Jeg er i dag 10+3 og begynner å tro at dette går bra:nikker: .Jeg er 38 år og har en sønn på 10 år og en stedatter på snart 8 år. Gjett om de gleder seg for begge er ene barn
Formen er bra med unntak av at pusten er dårlig. Kan gjøre utrolig lite før jeg peser ivei :flau: . Tisser ofte, men litt mindre nå enn for en ukes tid siden. har merkelige stikninger på begge sider. Skal begynne med pregnylsprøyter fra i dag av og ut 10. uke for å prøve å forhindre SA.
...lurer på om det er flere enn én der inne.....
Hei
Hyggelig om det kan bli litt liv blant oss oldinger!
Jeg hadde gledet meg til å bli "energibombe" som mange sier de blir når de går over i 2. trimester, men den gang ei. Er ikke kvalm lenger, og matlysten er (nesten helt) tilbake, men er fortsatt slapp og litt "uggen".
... og når jeg ser på Oslo-været akkurat nå, kan man vel si at det er et passende klima og gå hjem til sofaen i!
:lykketil: alle modne damer!
Er i helt fin form jeg også, faktisk nesten så fin at jeg lurer på om det i det hele tatt er noen der inne. (håper jo at to positive tester og uteblitt mens ikke lyver). Kun bittelitt ømme pupper, og en liten murring i magen sånn av og til.
Jeg syns hele dette svangerskapet har vært tyngre enn de to forrige (som igrunnen var ganske like). Vet jo ikke om det er fordi jeg er blitt eldre, eller fordi det er 3. gang :undrer: Jeg kan egentlig ikke klage, det er bare at jeg er sliten og har mer vondt over alt.
Nå er jeg skikkelig lei, og det hadde ikke vært meg imot om det skjedde noe snart (en ul ga termin så tidlig som 20 oktober :hyper:)
:gravid: Jeg er ikke lenger i fin form, det er mange uker siden jeg var det. :flau: Er 41 år og førstegangsfødende, med termin 21. okt-04. Det nærmer seg med stormskritt, og det er bra, for jeg er helt sprekkferdig!!! :rørt:
Har hatt bekkenløsning nesten fra starten av, ellers ingen spesielle plager de første mnd. Nå derimot, har jeg halsbrann, vond symfyse, utrolig vondt bekken, gangbesvær, vondt å sove, vondt å sitte, ca 8 kg vann i kroppen, masse kynnere hele tiden/veer har jeg også hatt, trett, sliten mm.
Dette ble mye klaging dere, men som dere forstår har dere noe å se frem til... Er utrolig glad over barnet som snart kommer, men har aldri hatt så mye vondt i mitt liv, og iallfall ikke over så lang tid! Da er det vel også lov til å klage litt.....
Termin 21. okt.
:lykketil:
21 oktober er jo ikke lenge til....:hyper:
Du må ha masse lykke til med fødselen. Synd at du måtte plages så mye på veien. :lykketil:
Glemte å si at jeg har veldig treg mage. Har blitt kjempe stor i magen, så jeg syns det er litt ubehagelig.
Er det flere som plages med treg mage??
Glemte å si at jeg har veldig treg mage. Har blitt kjempe stor i magen, så jeg syns det er litt ubehagelig.
Ja det har jeg, pluss mye luft :fis: :flau:
Og så vil jeg gjerne ha energien min tilbake takk....:trett:
Formen er det både og med. Sover dårlig - har gjort det siden juli. Blir fort sliten - både fysisk og psykisk. Hodet mitt er fylt med tåke. Etter tre timer på jobb er jeg så utslitt i hodet, at jeg nesten gråter. Men noen dager er iallefall den fysiske formen på topp. Da vasker jeg litt rundt i huset (holder på med rundvask).
Formen er vel ganske grei, egentlig.
Litt vondt i bekkenet - greier ikke å gå i samme tempo som ellers.
Og så er det tidvis vanskelig å puste dypt, lungene har liksom ikke plass nok.
Men ellers er det ikke stort å klage på, heldigvis.
første 3 mnd var jeg plaga med masse luft, var utrolig vemmelig. men bedre nå.
lykke til
Jeg er snart 32 og førstegangsfødende. Er i ok form forsåvidt, men synes det er blitt noe verre de siste dagene. Uvel og trett. Er kjempesulten, kombinert med at ingenting frister. Sterk luktesans - synes mye lukter pyton. Også er jeg oppblåst i kroppen. Veide meg i går og i dag. Ikke gøy - kommer nok til å se ut som en hvalross når jeg kommer til siste trimester. :haha:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.