PDA

Vis full versjon : Duo vogn?

♥ Pearly
28-09-2004, 14:31
Hei...:nikker: Er det noen som har erfaring med duo vogne? Er de greie vogne? Sitter å lurer mellom å kjøpe simovogn eller troll duovogn. Men duo vognen virker kansje litt trasi :undrer: med bagen og kalesjen og alt det der, at det er to deler fra sportsvogn og greier :hm: ...defor lurer jeg på om det er noen her som har erfaringer med duo vogn. En simovogn koster jo dobelte pris uten noe tilbehør....alt er jo så dyrt....

HILSEN PJK :elsker:

Termin med en liten :babygutt: 01.02.05

Mildrid
28-09-2004, 15:05
Jeg kjøpte Troll duovogn til førstemann (nå 19 mnd), og er kjempefornøyd. Jeg synes jeg fikk mye for pengene (stelleveske i samme farge og mønster og regntrekk).

Har ei venninne som kjøpte Simo dypvogn - ikke noe ekstrautstyr og litt dyrere, og jeg synes nesten synd på henne. Etter 7-8 mnd. hadde barnet vokst ut av den, og hun måtte kjøpe sportsvogn (ennå noen tusenlapper), mens jeg kunne ta ibruk sportsdelen på min vogn.

Bare man skjønner hvordan kalesjen på sporstsdelen skal festes (det gjorde ikke jeg i begynnelsen), så sitter den helt fint. Datteren min bruker fortsatt duovognen sin, og jeg har ingenting å utsette på den.

Dessuten synes jeg den har et nydelig design. Bagdelen er litt romsligere enn både Brio (som er ganske liten!) og Simo - noe som gjorde at vi kunne bruke den litt lenger.

Jeg ville kjøpt duovogn omigjen, og gjerne av merket Troll også.

Lykke til med valget!

Kengu
28-09-2004, 15:08
Vi har en Emmaljunga duo, og er svært fornøyd med den.
Jenta vår er snart tre år gammel, og sover fortsatt i den på dagen.
Vi kommer til å bruke den vogna til den nye babyen også.