PDA

Vis full versjon : Noen som er oppe om natten og smugspiser

Brumleliten
29-09-2004, 12:12
I natt var jeg tidlig våken og gjett da hvor sulten jeg var, det skreik i magen. Hadde da spist en brødskive et par timer før jeg la meg. Så da måtte jeg opp å ta meg en skive og et glass med melk kl 0600. Gjett om gubben lurte på hva jeg gjorde oppe så tidlig, å romsterte på kjøkkenet for. Synes jeg kjenner meg igjen i disse svangre damene på film som er oppe om natten og smugspiser både is og sjokolade. Men heldigvis så har jeg ingen spesielle nye matvaner som er kommet. De kommer kanskje senere.Har gnafset mye på gulerot og passer på å ha en skål med frukt stående på bordet. Ellers så spiser jeg tilnermet normalt som før.

Heldigmor
29-09-2004, 12:41
Det er du garantert ikke alene om! :knegg:
Jeg har ikke begynt med nattespising ennå, men regner med at det blir mer av det når jeg kommer lenger ut i svangerskapet. Det gjorde det i hvertfall sist. Husker jeg følte meg nesten kriminell når jeg holdt på å romstere på kjøkkenet klokka 3 om natta. :noia: For min del gikk det i Crüsli med melk. Men hva skal man gjøre da? Det er jo umulig å sove videre hvis man er sulten!!?? :sulten:

Kos deg med maten du! Det er en fin "tilvenninng" for å måtte stå opp om natta og gi noen mat om noen måneder... :mating:

Manga
29-09-2004, 14:11
Nei, heldigvis ikke. Tror jeg får i meg nok mat på dagtid. Men man vet jo aldri hvordan det blir etterhvert. Vet det er mange som er oppe og spiser på nattestid. Ei venninne av meg spiste knekkebrød med brunost hver natt de siste 2 månedene. Håper jeg kan unngå det...

emmy26.
29-09-2004, 21:08
jeg er ofte oppe på nettene og drikker rett i koppen...:flau: matlysten er helt syyyk etter jeg ble kvitt kvalmen.. :flau: prøver så godt jeg kan og holde meg på ett litt sunt nivå da...:nikker: :klemme: (og jeg havner titt og ofte innom sm på natta,med rett i koppen i handa og koser meg med disk.jeg har gått glipp av..hehe)

Tidl. bruker
13-10-2004, 11:16
Våkner ikke midt på natta, men er oppe sent på kvelden, før jeg sovner, og må ha mat! Da spiser jeg som regel en frukt...

Dis
13-10-2004, 21:49
Ha ha kjenner meg igjen fra når jeg gikk med snuppa...Men man er jo rett og slett sulten, og må ha mat !! Jeg spiste ofte banan husker jeg...Satt i senga og gumlet banan kl tre om natta. Sambomambo var heller overasket.

LadyBee
13-10-2004, 21:57
Det kommer nok!

Men denne måneden nyter jeg godt av at kroppen er innstilt på nøyaktig åtte timer søvn. Tidlig i svangerskapet kunne jeg sikkert sovet tyve, men nå er det umulig å være uten mat og dobesøk lenger enn til syv om morgenen.

'Liten'
14-10-2004, 15:32
Har ikke begynt enda, men det er like før tror jeg..Går konstant sulten om dagen!

Her en natt våknet jeg midt på natten og hadde skikkelig lyst på egg og bacon, men sovnet igjen.. Ikke sikkert jeg gjør det neste gang, kanskje mannen må ut å handle :skratte: