Vis full versjon : *OF j
Hei alle sammen!
Er det bare meg det er noe galt med eller er det flere som er veldig sur ?:( Jeg kjefter og smeller på den stakkars mannen min at han vet ikke hva han skal gjøre:???: Jeg gidder ikke å gjøre noe ting heller i huset er rett å slett:( . Håper det går over noen gode råd til en meget sur moren?
Alt taes i mot med:klapp:
Jeg er også ganske sur for tida, syns virkelig synd på samboeren! Ville ikke klandra han hvis han flytta hehe :D
Kan bare si meg enig.
Tenner for den minste ting......
- men klarer og styre sinnet ennå!
*stolt*
Jeg har bestemt meg for å la rote ligge, så får jeg heller hvile og samle litt energi. Her er det bare å samle litt energi, for vi aner vel ikke hvordan ukene framover vil bli. Heldigvis tar mannen et ekstra tid for tiden, så det hjelper litt.
Jeg er vel mere trist en sint for tiden, tar til tårene for den minste ting. :leiseg:Det er rart med disse hormonene, ikke sant?
Du får holde ut, om noen uker så sprudler vi av energi! Forhåpentligvis litt før jul, så vi rekker litt julevask!:)
Ta vare på deg selv :stakar:, det kommer bedre tider!
....det ble litt rot. Mannen tar et ekstra tak mente jeg selvfølgelig....og så skulle det være en :leiseg: inn der. Utrolig hvor følsom en kan bli i disse dager!
Take care, alle sammen - vi er de beste i hele den store verden!!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.