PDA

Vis full versjon : Jeg arrangerer utdrikkningslag

Cazandra
18-08-2002, 00:36
Har en venninne som IKKE vil ha fest!!! :p
Har sagt at det får hun uansett hva hun sier;)

Men det jeg ikke sier er at hun har ingenting og frykte:D

Dette tenker jeg og gjøre med henne:

*Fotpleie i 11 tiden
*Aromaterapi i 12-13 tiden
*Kanskje fallskremhopping, må spørre typen hennes om hun hadde turt det
*og på restaurant og spise med alle vennene hennes!

Høres ikke dette knall ut:kidoki:

Klem fra meg!

Tidligere bruker
18-08-2002, 00:48
:kidoki:

Høres helt perfekt ut!!

Vianne
18-08-2002, 01:09
Akkurat et slikt utdrikningslag jeg hadde villet hatt!:klapp:

Tidl. bruker
18-08-2002, 01:41
Heisann!

Dette høres helt topp ut -men også fryyyyktelig dyrt... Det er ikke sikkert du trenger å legge inn så mange aktiviteter. Dessuten blir man jo litt sløv og slapp av aromaterapi, og selv synes jeg i alle fall at det er deilig å bare slappe av etter en sånn time. Følelsesmessig så kan aromaterapi virke litt "deprimerende", sånn at noen får en litt lei seg reaksjon etter en behandling. Å skulle utsettes for et så psykisk sterkt press umiddelbart etter en slik time trenger derfor ikke å være en ubetinget suksess.

Selv ville jeg heller ikke ha noe "selge kondomer og kyss-utdrikkningslag". Fikk derfor et helt fantastisk "utSPISNINGSlag" (i.o.m. at jeg var gravid...) Det var virkelig koselig -både for meg og mine venninner.

Men hovedpoenget mitt var i alle fall at du må tenke på de økonomiske sidene av dette -dersom deltakerne skal betale blir det en relativt dyr affære. -Skal du betale alt dette blir det en helt vanvittig dyr affære for deg:(

Lykke til -og en ting: fortell henne at hun slipper en "rølpe-dag". Da klarer hun kanskje å glede seg over dagen på en helt annen måte. Hun må slippe å sitte hos fotpleieren og være nervøs for at "utDRITINGslaget" kommer etterpå".

Lykke til!

Tidl. bruker
18-08-2002, 02:24
.....

Nika
18-08-2002, 02:31
Blir sikkert kjempemoro Caz! :D
Uansett hva dere finner på, lykke til, dette fikser du! ;)

:klem:

Linda1
18-08-2002, 03:32
Må si meg enig med de over angående aromaterapi. Jeg går jevnlig til det selv, og får som regel beskjed om å gå hjem og legge meg på sofaen ;)
Man kan få mange reaksjoner på en slik behandling, både negative og positive... tror ikke jeg ville tatt kjangsen på det.

Hva med en time hos frisøren, og tatt en time med hodebunnmassasje???
Heeeelt nydelig :klapp:

Høres ut som et koselig utrikningslag :klapp:

Lykke til!

Hege72
18-08-2002, 13:02
Jeg vet ikke hvor du bor, men det er ett firma som heter Dynamic Events som ligger ved Asker. Dette firmaet arrangerer forskjellige aktiviteter i forbindelse med f.eks utdrikkingslag.
Kjempe morsomt!!!

:DSuomobryting med stor drakter- når du først faller så kommer du ikke opp igjen..

:DBoksing med kjempestore boksehansker!

:DLevende bowlingkule:gal2:

:DPil og bueskyting.

:DFekting

:DKjempepuslespill

Det var mer der også, med dette var det jeg valgte i forbindelse med utdrikkingslaget til venninnen min!
Vi hadde det så gøy!!
Prøver å legge inn en link dit, så kan du jo se selv!

Dynamic Events (http://www.dynamicevents.no/)

Lykke til!

Klem Hege

Malinmor
18-08-2002, 13:10
Heisann!! :D

Dette hørtes kjempe morro ut og egentlig helt perfekt. men du/dere burde forsikre dere om at hun VIRKELIG tør å hoppe fallskjerm:uff: Jeg har gjort det selv og det er kjempe morro og kjempe skummelt, ikke sikkert hun tør og da er jo alle penga borte:( men hvis hun tør, så blir det iallefall noe hun vil huske for resten av sitt liv og det er jo det som er meninga med det:p

Ønsker deg lykketil:klapp:

:stakar:

Vimsen
18-08-2002, 13:51
HERLIG !!!

Sånn vil JEg ha også :)

Vimsen T-16

Nellevis
18-08-2002, 14:01
Høres veldig koselig ut, men kanskje hun evt bør hoppe i denne fallskjermen (tør hun det, da?) før hun tar fotpleie og aromaterapi? Så kan hun kanskje få ligge på sofaen et par timer etterpå før dere går ut og spiser?

Og som noen av de andre sier; dette høres ekstremt dyrt ut, men dere er kanskje mange som spleiser og kanskje restauranten ikke er så eksklusiv?

Lykke til iallefall!!! Venninnen din blir sikkert kjempeglad selvom hun ikke vil ha noe fest.:D

Cazandra
18-08-2002, 14:32
Hei!

Takk for gode svar og forslag!
Nå er det ikke sikkert at vi skal lage til denne fallskermhoppingen. Må tenke og sammarbeide litt. Og dyrt blir det ikke.
12 stykker skal spleise.
Fotpleie:175kr
Aromaterapi:450 kr
evt fallskjermopping:2000kr
Mat/drikke: 100+150

Dette fordelt på 13 stykker blir 221 kr på hver...+ egen mat og drikke.
Kan jo eventuelt sminke henne etter aromaterapien:???: Hvis det er mulig med all ojlen i fjeset:gal:

:vink: