Vis full versjon : Kald mage..
Ligger om kveldene og holder oppå magen..og jeg synes den er så kald? Er det normalt? Med tankte på været i det siste burde man ikke være kald noenvei liksom..
Håper noen kan svare meg på dette, om det er noe å bekymre seg over..
Mvh
Elsa
16 uker
Magen kjennes "iskald" ut i forhold til resten av kroppen, lurer på om det rett og slett kan være at den liksom står litt ut fra resten av kroppen og dermed ikke får like mye varme, Who knowes,
Men jeg tror dette er ganskje naturlig, magen er hvertfall så og si det eneste på meg som er kaldt for tiden!
Savanna 27+0
Godt å høre :) :p
Da kan jeg kose meg videre på sofaen med babygullet mitt..
Elsa
Tidl. bruker
18-08-2002, 15:01
Jeg har kald mage også er 11+5. Men sist ble jeg veldig varm da jeg var nådd 5-6 mnd. :D
Godt å høre at det er flere med kalde mager! ;) Hadde det sånn i forrige svangerskap også...husker jeg fikk en viss forklaring, men husker ikke helt hvordan den var...jo..noe med at fostervannet skulle ha en konstant varme og noe greier:???: :???:
Lykke til videre med den kalde magen! ;)
Klem Thea og sukkererten(17+4)
magen min kjennes også helt iskald ut! samme hvor varm jeg er.
godt å høre det er normalt :)
Tidl. bruker
18-08-2002, 16:06
Min mage er også kald. Jeg husker da jeg gikk gravid sist leste jeg hvorfor den var det, men jeg husker det ikke nå. Det er ihvertfall helt normalt, og vær glad det er en del av kroppen som er kald, når resten bortimot smelter vekk i varmen!
Klemz
IzziCreo
18-08-2002, 17:54
Hei, jenter
på sommeren, når det er så varmt, så er magen alltid kald - gravid eller ikke. :) Man merker det spesielt når man f.eks. er i syden. Merkelig egentlig - men slik er det altså :)
Klem Suzie Q 24+6
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.