PDA

Vis full versjon : Da er det kanskje trygt:))

Sommerblomst
08-11-2002, 22:07
Hei hei!

Da tror jeg at jeg slenger meg på. Er 10 uker på vei i dag. Så det er vel sjanse for at det går vegen denne gangen. Var på Ul for et par uker siden å så et lite hjerte som slo. Det sies jo at da er det god sjanse for at ting ordner seg.

Det blir alltid litt styr når jeg blir gravid. Har hatt to svangerskap utenfor livmoren tidligere + en abort....så da skjønner dere kanskje. Fikk dog en skjønn liten sønn for 9 mnd siden. hehe her går det unna.

Kan ikke si at formen er den beste om dagen, men det er vel et godt tegn i seg selv:))

Gleder meg til å følge med alle her inne.

Er det andre her inne som får to tette, vi får 16 mnd mellom første mann og andremann.

Klem
Sommerblomst

liefje
08-11-2002, 22:13
Hei Sommerblomst (fint nick for en vordende juni-mamma, forresten)!!!

Gratulere saa mye med :baby: i magen og velkommen til oss. Her i juni-klubben er det kjempekoselig og vi er veldig glade for aa faa flere medlemmer:klapp:

Eden
08-11-2002, 22:30
Velkommen hit! Og gratulerer så mye med baby i magen!
Så gøy med to så tette da! Jeg synes mine blir tett, men det er jo ingenting sammenlignet med deg!
Lykke til!

MokkMokk
09-11-2002, 00:55
Velkommen Sommerblomst, og gratulerer med :baby: i magen! :klapp:
Jeg har selv sett et liiite hjerte slå på UL, og vet det er helt fantastisk! :hjerter:

Nå satser vi på at det går bra for oss alle her inne fremover,
her skal vi alle bli frem til vi :birth: i juni '03! :D:D:D

PS: Har fått deg inn på terminoversikten vår; 06. juni, right?

Klemmer fra

agre
09-11-2002, 01:52
Hjertelig velkommen, Sommerblomst!
Jeg er selv i uke 10 nå, og synes det er kjekt å ha disse jentene å diskutere og sammelikne litt med.

Håper du vil trives her!!
:D

Voyager
09-11-2002, 11:59
Hei sommerblomst!

Tenk at vi skulle ende opp i samme klubb! Vet forresten ikke helt når terminen er da, får vite det på onsdag. Får to tette jeg også, men ikke så tette som dine da....blir 21 mnd mellom mine to. Vi får diskutere tvillingvogn og søskensete etterhvert.

Velkommen!

Dragen
09-11-2002, 12:38
Hei Sommerblomst, og gratulerer!

Jeg har også mistet; i uke ni i august. Men denne gangen går det bra, både for deg og meg.

Jeg trodde vi skulle ha to tette, men her blir det omtrent nøyaktig to år i mellom. Fint det også

Håper du vil trives her!

Og forresten, 6/6 er en glimrende dato å få barn på... :)

Sonar
09-11-2002, 12:59
Velkommen hit til oss!! Kjempekjekt å dele erfaringer her!!

Jeg får ikke to så tette nå, men har to som er 17mnd mellom. Det har gått kjempefint!!

Mellom mellomste og yngste blir det ca 22-23 mnd.. alt ettersom hvordan UL termin blir. Har hatt så rar syklus at jeg stoler ikke helt på mensterminen.

Trolley
09-11-2002, 15:45
Hei Sommerblomst!

Velkommen til juniklubben. Veldig hyggelig at vi blir flere!

Har ingen barn fra før, men synes det er topp at det kommer noen erfarne magedamer inn hit. Da kan vi som er ferske få råd og tips fra dere som har vært gjennom dette før.

Håper og tror det går bra for deg denne gangen.

Klem,
Trolley 7+1

rema
09-11-2002, 17:28
Heisann Sommerblomst

Velkommen i juniklubbben..
Vi og får to tette. sønnen vår er no 8 1/2 måned, kanskje det blir travelt dette her, men på samme tid får søskena mykje glede av kvarandre.

Skal bli kjekt å følge med deg og alle dei andre her inne..

bobla
09-11-2002, 20:35
gratulerer med den nye:baby: i magen :klapp: :klapp:...håper du vil trives her sammen med oss