PDA

Vis full versjon : Føler meg så usikker.

tamasa
01-10-2004, 10:04
Førrige fredag blødde jeg en del og fikk ultralyd lørdag den 25...!og da fikk jeg se at det var liv inne i magen.søndagsmorgen og mandagsmorgen blødde jeg litt(lyserosa)tok meg en tur til legen på mandag....fikk ei uke med sykemelding og beskjed om ro...så skulle jeg ta kontakt om mandag den 4 okt...!!!nå har det seg slik at det har kommer ut lyserosa"blod"og brunt"blod" vær dag når jeg våkner om morgene.dette kan da ikke være normalt eller???jeg blir så bekymra for at det er noe galt...!!kan jeg spørre legen om mandan om å få ny ultralyd.....blir jo lenge å gå å vente i flere uker får å komme på "standar"ultralyd..!!
hva har dere kommer til å gjordt.?trenger råd.

Sol
01-10-2004, 11:05
Hei. Vil bare si at jeg har blødd nesten hele svangerskapet. Er nå i uke 35, og alt ser bra ut. Jeg har vært på ultralyd sikkert en 5-6 ganger i løpet av graviditeten fordi jeg har vært så bekymret. Men de har ikke funnet noe galt. Har vært sykmeldt mesteparten av svangerskapet pga dette. Må ta det med ro. Ring til føden du og krev å få en ekstra ultralyd. Ikke minst fordi du er så bekymret! Det går nok bra skal du se :klem: