PDA

Vis full versjon : Fikk innkalling til UL i dag!

agre
09-11-2002, 01:49
Jeg fikk brev fra Ullevål med innkalling til UL i dag!!! Jeg ble kjempeglad, legen hadde ikke sagt noe om at han hadde bestilt plass enda.
Jeg skal 11. des., og da er jeg bare i uke 15. Er ikke det litt tidlig? Jeg ble uansett kjempeglad! Det er fint at jeg får bekreftet på ny at det virkelig er en liten baby inni der før jeg skal hjem til jul og fortelle det til alle....!!!!

Fikk dessuten beskjed om at jeg hadde fått plass på føden også.... må si det kjentes litt uvirkelig akkurat nå.

Men snart er vi der!!!:klapp: :klapp: :birth:

MokkMokk
09-11-2002, 01:53
Åå, så heldig du er, som har fått svar allerede!
Det har gått..la meg se..11 dager siden jeg var på 1. kontroll,
da legen skulle sende brev til sykehuset.
Får håpe han gjorde det da, og ikke har glemt det? :grrr:

Vel, det tar vel litt tid kanskje..I mellomtiden løper jeg like forventningsfull til postkassa hver dag,
og blir like skuffet når jeg bare finner regninger og reklame. :bonk:

Men, den som venter på noe godt..osv. :p

Klemz,

Linejenta
09-11-2002, 15:19
Så deilig å ha det i box da, det må jeg si:klapp:

og det er ikke før 17.desember.. Syntes det er i seneste laget, da er jeg jo 17 uker på vei. Har en følelse av at jeg ikke får time før i januar jeg da...

Klem fra

Trolley
09-11-2002, 15:27
Jeg skal ikke ha min første svangerskapskontroll før om to uker, så for meg føles det veldig fjernt. Håper jeg får fødeplass på Riksen.

På en sånn terminberegningsoversikt på babyverden står det at jeg skal ha UL ca. 21. januar - det føles veldig lenge til.

Trolley 7+1