Vis full versjon : Hvordan skjærer du hvitost??
tidl. bruker
02-10-2004, 12:15
Jeg bare lurer på hvilken vei vi har osten når vi skjærer den, tenker på et vanlig ostestykke på ett kilo
Tidl. bruker
02-10-2004, 16:54
Har du lite å finne på i dag Dolly???? Men veldig oppfintsomt spørsmål da.
:klemme:
tidl. bruker
02-10-2004, 17:10
Har du lite å finne på i dag Dolly???? Men veldig oppfintsomt spørsmål da.
:klemme:
Hadde en diskusjon med :bryn: for han mener nr. 2 er mest vanlig og jeg mener nr. 1. Men det ser snart ut som jeg må bøye meg i støvet for :bryn: og flertallet:flau:
Stående på den ene kortsiden som en brunost. Man får da utnyttet mye mer av osten på denne måten :nikker:
tidl. bruker
02-10-2004, 18:10
Stående på den ene kortsiden som en brunost. Man får da utnyttet mye mer av osten på denne måten :nikker:
Takk!!!
http://www.babyprat.com/images/smilies/master.gif (http://www.babyprat.com/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=0&forumid=15#)
Det mener jeg og
Mamablue
02-10-2004, 18:28
Stemte nr 2.. som de fleste her inne... syntes det er bedre og skjære osten sånn jeg :undrer:
palmolive
02-10-2004, 18:33
Tidig avstemning,ja!:skratte:
Nr 2 her, det som blir til overs hiver jeg i en pose og legge det i fryseren og brukere det på pizza'en senere :)
Tigermamma
03-10-2004, 18:52
Bra funnet på. Hvordan skjærer du osten selv da? Jeg stemte på nr. 1. Jeg er ostoman og vil ha med meg mest mulig av osten.
Stående på den ene kortsiden som en brunost. Man får da utnyttet mye mer av osten på denne måten :nikker::nikker:
Men det måtte en eks-kjæreste til for at jeg skulle skjønne det da.
Er oppvokst med å skjære osten på måte nr. 2 men innså jo at det egentlig ikke var veldig smart.
Måte nr. 2 selvsagt. Og jeg er ikke vanedyr... :niks:
*Lolita*
03-10-2004, 20:10
Det har jeg ikke lagt merke til. Skal stemme imorgen etter frokosten! :fnis:
Nr. to her ja, men vet ikke helt hvorfor, bare faller seg sånn naturlig, igrunnen ikke tenkt på det. Artig sp.mål forresten...
Tullejenta
03-10-2004, 21:08
Ost er dyrt i Norge og derfor må den utnyttes best mulig. Men det var jo et godt tips å fryse den flisa som blir igjen (så sant den ikke er full av brødsmuler eller noe annet).
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.