Vis full versjon : I dag blir det taco og clausthaler juleøl:p
Linejenta
09-11-2002, 19:39
:p
I dag blir det kosekveld med taco og 2 clausthaler juleøl. Kooos. Gleder meg. OG så kommer søster og hennes kjære.
Og video..
Hvordan blir deres lørdagskveld??
Klem fra
MokkMokk
09-11-2002, 20:11
Hei Linejenta :)
Vi venter besøk i kveld, skal ta noen pils og kose oss. (Aass Uten for meg da.. :uff: )
Mulig det blir karaoke utover kvelden, for det er kjempemoro enten man er full eller ei! :klapp:
Har nemlig karaokespiller + masse musikk og to mikrofoner og hele pakka, skikkelig harry men åh så artig ;)
Hihi..rart å drikke "øl" og å slippe å bli fyllesjuk dagen derpå :lol:
Ha en fin lørdagskveld, alle junijenter! :D
:klem: fra
det blir koseklveld på oss også...min kjære står nå og koker en kjempegod middag til meg, og så har han laget en god dessert også mmmmmm....:D
deilig å bli bortskjemt innimellom:p :p
Liefje-mannen var tilbake her hos meg etter tre dagers forretningsreise, saa vi har kost oss her hjemme. I ettermiddag drakk vi aarets förste glögg!! Herlig.
Senere laget vi deilig hjemmelaget lasagne med litt grönt til (det er jo sunt :-) med tilhörende vin til han og vann til meg. Etter maten har vi kröpet sammen paa en sofa og kost oss. Klapping og et par kyss til magen er det ogsaa blitt!!!
Angelique
10-11-2002, 10:37
Vi slappet av og koste oss med lørdagsunderholdning på tv!
Jeg er så kjempetrøtt for tiden og kvalm , men kvalmen er i perioder i løpet av hele dagen.
Vi var en tur i Oslo tidligere på dagen for jeg hadde tenkt meg en tur på Sandvika Storseneter i den butikken som heter 9 måner. Der har de mye fint for oss mammaer med spire i magen.
Men det var kjempekø for å komme inn på senteret så det droppet vi.
Kjøpte litt julepynt i stedet :D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.