PDA

Vis full versjon : Frustrert!!!!

Karamia
03-10-2004, 21:19
Æ e så lei av mannfolk! Så æ skjønne alle som men at mannfolk e nå dritt!
Barnefaren nekter på at det e han som e faren og han ska få meg te å ta en gravitest til... han vill ikke ha nå me mæ å jør ! han har sakt det rett ut at han hate mæ og at æ kom te å ødelegg livet hannes for at han har en onge fra før og han har ikke peng te en til!
Han ska prøv å tving mæ te å ta abort, men d jør æ ikke!
For æ Ælske allerede der barnet æ har i magen!
Æ vet at æ e veldi ung, men ska prøv å klar mæ som alene mor!:nikker:

Nabbe
03-10-2004, 21:30
Fint at nordnorsk er dialekten din, ellers hadde jeg hatt problemer med å forstå :knegg: Jeg er heldigvis nordlenning jeg også.

Hva hjelper det om du tar en til graviditetstest? Er han så umoden at han tror at det beviser eller ikke beviser om han er faren? Du vet jo best selv, om du ikke er i tvil oom hvem faren er, så er det jo han. Så får han heller trekke dette til retten etter at babyen er født, om han er i tvil.

Stå på ditt, ikke bry deg. Jeg hadde mine barn dna-testet etter 7 års ekteskap, bare fordi at noen sa til exen min at ungene mine var så lyse... (han er araber, og noen mente at halv-arabere ikke kunne være så lyse som våre barn) Vell, han var selvsagt faren, og måtte betale kostnaden av testingen selv. :gjeipe:

Tidl. bruker
04-10-2004, 02:36
jeg synes du er kjempe tøff!!!! ikke gi deg...
jeg er også ganske ung, og skal oppdra et barn alene, selv om jeg er sammen med faren (det er jo litt anderledes enn i ditttilfelle), men hvis duhar familien rundt deg, og de støtter deg så stå på... ingen kan tvinge deg til å ta abort...

jbaby
22-12-2004, 22:48
du klare dæ nok bra aleina ska du sjå:nikker: æ va 17 å aleina når æ fikk min første,å d va tongt,men d gikk bra,å æ har aildri angra på d valge:happycry:
Lykke tel:lykketil:

Tidl. bruker
23-12-2004, 00:57
Stå på, du!

Du er kjempetøff som beholder ungen, selv om du får null støtte av barnefar!
Om han forlanger DNA-test - la han få det - og betale det -
det er uansett han som driter seg loddrett ut!

Masse lykke til videre! :klem: