Vis full versjon : Er Det I Gang Nå..??
Huskestua
18-08-2002, 09:51
Ser dere , je ger tidlig oppe !! og det på en søndag. Det er ikke værst vel...
jeg har hatt kynnere siden klokka 3 30 i natt, og nå begynner de å tilta i styrke. Tenkte jeg kunne stå opp å få unna litt klesvask for resten av familien, tilfelle denne lillevennen bestemte seg for at den ville komme i dag. Har stoppeklokka ved siden av meg, og klokke på data`n slik at jeg kan følge med om de blir regelmessige, de var det den første timen, hvert 5. minutt kom det en, men de var ikke sterke, og varte ikke så lenge, men nå varer de litt lenger og er litt sterkere, så vi får vente å se..... spennende dette her. Passer fint å føde tidlig på dagen i dag, syntes jeg, for storebrødrene sin skyld også.... de venter nå. Det gjør forsåvidt hele resten av familien også later det til. De ringer oss ned om dagene , og det er ganske irriterende, jeg venter nemmelig jeg også..... og jeg er meeeeget hormonell og irritert om dagen, varmen plager meg noe fryktelig, så jeg trenger ikke mas fra omverdenen, jeg greier nesten ikke å være høfflig mot enkelte lenger. De går meg på nervene.......
jeg får pakke resten av det som skal i sykehus bagen, det er litt småtterier igjen der, og så kan jeg vel dusje litt tenker jeg.
jeg prøver¨å være så stille jeg kan, for resten av huset sover selvfølgelig. Det er bare jeg som er oppe, i følge dem er dette nemmelig natta..... og jeg kan jo være enig.....
dere hører nok fra meg igjen. skal prøve å få meldt frra om dette er falsk alarm eller ikke.....
hilsen Huskestua som ønsker alle dere andre her i augustklubben :findag:
:klapp: så spennende....
Krysser fingrene for deg!!!
Håper at det skjer noe snart her også! Har også hatt forholdsvise sterke kynnere i natt...(15 min mellomrom) Men de har avtatt nå på morgenen!
Fikk ett tips av en venninne i går ang. sjekke om kynnerne er rier!
Legg deg i ett varmt badekar, og hvis kynnerne/ riene avtar er det falsk alarm, hvis de blir hyppigere er det ekte rier.. Og du kan ringe føden:)
Lykke til! Sender deg noen (((((((:birth: vibber)))))))
Gleder meg til å hare hva som skjer:):):)
Klem Hege T-0:klem:
Huskestua
18-08-2002, 14:07
er hjemme enda desverre:leiseg: jeg skulle gjerne vært ett annet
sted, nærmere bestemt på sykehuset nå. Trodde faktisk at det var igang tidligere i dag, men det har roet seeg.
Magen er steinhard og føles veldig tung, og jeg har litt ubehag med å være oppreist og å gå, men det er vel bare tegn på at jeg snart er ferdig med dette her. uabsett er det bare to dager til ul termin, det betyr jo at den ikke kan drøye så mange ukene med å komme til verden.
jeg får tusle litt rundt og gjøre meg ferdig her hjemme, vanne litt blomster og betale litt regninger, og slike ting, som en husmor tar seg av, så tenker jeg at jeg skal sette meg å strikke litt igjen.
kommer ny oppdatering så fort jeg vet noe mere selv.
klem
Da ser det ut som vi har det temmelig likt i dag da...:(
Vi får trøste oss selv med at nå skjer det snart uansett!:birth:
Jeg prøvde Maraton i igangsetting av fødsel i går!!
Link:Maraton dag! (http://www.krakle.com/magesiden/m_igangsetting.html)
Men etter fødepizzaen så var jeg så sliten at jeg sovnet:latter:
Håper du får en fortsatt fin dag!!
Klem Hege
Tidl. bruker
18-08-2002, 14:30
Håper at dere begge er i gang nå, og at dere slipper å gå så lenge som eg måtte før poden endelig kom ut:uff:
Men den som venter på noe godt..............
Følger med på dere, krysser fingrene for at dere "snart" ligger på føden:birth:
****** FØDEVIBBER ******
Klæm fra
Nå er det litt utpå dag, håper det har skjedd noe med dere begge, kanskje dere nå i dette øyeblikket ligger å :birth: . Spennende!!
Ellers kjenner jeg meg igjen i det du skriver, Huskestua. Er kjempelei av at alle ringer, naboer spør osv. Det er tross alt 6 dager til termin, og det virker ikke som gullet vil ut. Jeg er også veldig plaget av varmen, jeg vil ha regn, nordavind og lav temp. Bor tross alt i Bergen, her skal da det ikke være sol:???:
Hormonene bobler, og irritasjonen ligger like rundt hjørnet. Nåde den som kommer med et kjevt ord til meg for tiden. Ligger ikke fingrene mellom lenger.
Uff, mannen min kjenner meg nesten ikke igjen...:uff:
Uansett, lykke til i dag
T-6
Huskestua
18-08-2002, 19:27
:leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg:
jeg ville at dette skulle være starten på noe jeg, da klokka var 07 30 og jeg var oppe og hadde vondt, men nå har det stoppet heeeelt.
jeg har så vondt i bekkenet at de helt store aktivitetene må utebli, jeg greier ikke engang spasere en liten tur, fikk heldigvis litt besøk av en svigerinne, så går i allefall tiden litt fortere, men jeg stunder så veldig nå......Svigerinnen som var her, er hun som skal komme å passe guttene mens mor og far føder, så jeg fikk vist henne hvor det lå skoleklær og sekker, matbokser og alt som trenges til en skoledag. hadde passet fint om lillevennen kunne kommet nå , slik at en ikke trang å hefte folk om natta. Men det går vel ikke an å bestille time heller ...... i allefall ikke for oss som skal føde normalt.
jeg er helt klar nå jeg, toalettmappa skal bare puttes i bagen , så kan vi kjøre. Men hva skal jeg gjøre på sykehuseet uten veer??? det er vel ikke noe bedre å sitte der i varmen.
Får ordne til noe grillmat til familien min, å få i meg noen fedd med hvitløk..mmmmmm det er deilig. kanskje jeg skremmer den ut med det. Tror jeg har prøvet alt, utenom lakserolje.... det tør jeg ikke !!!!!
klem Huskestua.
Jeg sender deg en liten:klem:
Vet ikke om det trøster deg men jeg har det på akkurat samme måten!
Inatt var jeg nesten sikker på at det kom til å skje i løpet av dagen... Men nå har jeg ikke antydninger til fødsel lenger:(
Borsett fra at jeg har fått litt bekkenløsning(har ikke hatt det tidligere..) Var på Plantasjen for å slå ihjel litt tid, men måtte reise hjem med en gang fordi jeg nesten ikke klarte å gå:sint:
Så nå sitter jeg her da! Alt er klart,til og med toalettmappa!! (kommer sikkert til å bli tatt ut flere ganger)
Har sendt ut samboeren min og datteren min på rollerblades, så jeg skal slippe så mye mas.. Egentlig hadde jeg tenkt til å sove litt, men er for rastløs:gal2:
Jeg har også prøvet alt untatt laxerolje.. Ingenting virker, bortsett fra kansje Bitter Lemon?? Føler at jeg får litt rier når jeg har drukket dette?? Men det er søndag i dag , og de selger ikke det på bensinstasjoner:sint:
Vi får smøre oss med tolmodighet, og krysse fingrene for at det skal skje noe snartXXXXXXXXX
Du får kose deg med grillingen!
Klem Hege
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.