Vis full versjon : T-14 and still counting
Heia:mervink:
Ja jeg er her ennå da, og regner med å være her i i 2 uker til jeg. Tror ikke de kommer til å skje noe før 2 uker har gått i allefall, kan vel belage meg på det. Og jeg belager meg på iallefall 1 uke over det igjen. Blir jo bare skuffet hver dag hvis jeg skal gå å vente. :uff: Formen var ikke så god i går, men kjennes bedre ut i dag igjen.
Ellers så har jeg fått kjempevondt øverst i høyre armen, rundt skulderpartiet (musearmen), og tror jeg har fått en mild "musesyke"..heheh:lol: Det begynte i går. Nesten vittig, i og med at jeg ikke jobber, men bare sitter ved pc'n hjemme. Det er ganske vondt, jeg klarer nesten ikke å løfte på armen.
Så da kjære mine jenter, så må jeg nesten ta meg en liten pause, for å se om dette forsvinner. Hvis noe skjer mens jeg har pause skal jeg nok klare å skrive noen ord, hvis ikke sladrer vel Pope eller noe..:)
Alle sier at magen min har dettet ned, jeg kjenner ingen forskjell jeg da..:???: Og jeg ser ingen forskjell.hmm Men de sier det så.
:findag: Dere må ha en fortreffelig søndag, kos dere videre:klem:
:klem: Fra Miro:) T-14
God Morgen, Miro
14 dager igjen... hmm.. Rart å tenke på, ikke sant?!
Den magiske datoen vi alle har ventet så lenge på.
Selv har jeg MAX. 15 dager igjen - vi får jo se hva som skjer i uken, kanskje jeg får sette igang fødselen da?!
Det er skremmende også å vite at vi snart skal føde og få ansvar for et nytt, lite menneske:)
Men jeg gleder meg:D
"Musesyken" ja :lol: Kjenner til den, men er heldigvis spart denne gang.
Jeg prøver å begrense pc-bruken.;)
Du får ta deg en pause + prøve å sitte litt annerledes ;)
Håper du får en flott søndag, Miro!
Og en riktig flott søndag til alle andre også! :)
:vink: fra Stini & Store Håp 36+1
(Bruker sykehusets regning nå.. Ut i fra min regning er jeg 36 i dag. Jippi! )
God morgen, Miro :)
Ja, tenk at det faktisk er 14 dager til termin i dag....her er det heller ingenting i gjære, men som jeg skrev i et tidligere innlegg så hadde jeg ingen forvarsler før det plutselig bare satte igang sist heller.....så hvem vet....uansett så pakker jeg bagen min så og si ferdig i dag :D Tenkte kanskje det kunne få den lille til å skjønne at nå må hun snart komme ;)
Angående den "musearmen" din så er du slett ikke alene....hender jeg på dager har så vondt og er så støl at den verker selv når jeg slapper av.....vi får passe på at vi ikke blir helt skjeve med muskler bare på den ene armen :latter:
Ha en flott dag og kos deg med mage....nedsunken eller ikke ;)
klem fra Mormona....også T-14
G'morgen Miro-lille :)
Musearm ???? Fysjom !! hva sier det deg ?? ? :lol:
At du er her for mye kanskje ?:stakar:
hurra for 14 dager igjen !
Synes det er skremmende jeg !!
Og det virker jo ikke unaturlig at magen din har sunket da :)
Men som sagt så er det jo kanskje ikke så lett så se selv . Man ser lissom bare rett ned på en mage uansett ;)
Ha en flotters dag
Det er NÅ 25 grader i skyggen her...Håper man overlever dagen
klem
Vimsen T-16
Hei Miro! :)
Dakar deg med musearm og greier da :leiseg: Det er nok ikke godt! Håper at en liten pause fra maskinen vil hjelpe godt på! ;)
14 dager igjen ja....Det er jo "ingenting". Når man tenker på alle dagene man har kommet seg igjennom til nå, så er det bare langsiden på oppløpet som er igjen og det er jo selve sjarmørettapen det! Jeg står ved sidelinjen og :klapp: :klapp: :klapp: for deg jeg! :p
Det er lurt å tenke tanken på at man faktsik kan gå til og passere denne "forfallsdatoen" som har hengt der som en gulrot i mange uker nå. Det er jo like normalt å føde i uke 38 som i 42. Det er det jo!!! Greit å tenke tanken ihvertfall:D
For meg er det maks 10 dager til jeg har mine to små i armene. Jeg fatter det ikke...har litt "premiærenerver" jeg nå om dagen. Må innrømme det, men men. Det går nok bra! :baby: :baby:
Ha en strålende søndag og kos deg så godt du kan i dagene fremover! Du er nok i fødsel før du aner det nå tenker jeg! :birth:
Polyanna
18-08-2002, 14:37
Hei Miro med musearmen!:)
Kos deg masse med "de siste dagene i friheten" som min mor kaller det...:o
Prøv å finne på en hyggelig liten egoaktivitet hver dag, som kino eller noe, for alt sånt blir vanskeligere senere..... Og på tirsdag skal vi jo spise is!!:)
Jeg sier fremdeles "ca. en måned igjen", jeg, når folk spør, selv om det kanskje begynner å bli å overdrive litt. Men det føles liksom langt unna! Skal iallefall pakke ferdig bagen i dag!:)
Min magefølelse sier at jeg skal føde 13. eller 14. september, og dette har jeg klart å overbevise meg selv såpass om at jeg kommer til å bli A) dypt sjokkert hvis jeg føder tidlig og B) DRIT utålmodig hvis det drøyer enda lenger....
Klemz,
Polyanna, T-23
Hei Miro!!
Tenk at du nærmer deg såpass. Det kan jo skje når som helst. Du så jo hva som skjedde etter forrige treff, så kanskje det er deg fødselen setter igang hos etter isen på tirsdag....
Jeg jobber fortsatt, har hverken madrass til kurven eller stellekommode, og bagen har jeg ikke begynt å tenke på en gang.... Mangler masse småting også. Jeg har såå god tid.....
Er spent på å se om du klarer å "la oss være i fred" en stund mens armen slapper av. Det er jo ekstra spennende med alle nå i innspurten.
:findag:
Klem fra Katja 35+5
Hei Miro! :)
Tenk at datoen du har gått og sett mot i over 8 måneder nå bare er to uker unna! :eek:
Selv om jeg syns jeg har vært gravid i en hel evighet snart (kan egentlig ikke huske hvordan det er å ikke være det :p ) syns jeg det begynner å gå unna nå!
Tror du gjør lurt i å ikke vente for mye før termindatoen har passert i allefall. Det kan jo skje når som helst, men går man og venter og det ikke skjer noe blir tiden bare så forferdelig lang.
De siste dagene nå kommer sikkert til å fly avgårde allikevel!
Håper "musearmen" din blir bedre snart, høres ikke godt ut.
:findag:
Klem fra Robyn, T-30
:stakar: Stakkars lille Miro med musearmen....
Håper du blir bedre fort, for du blir savnet fort her inne!:D
Klemmer Hanneh 35 + 1
MetalMamma
19-08-2002, 00:32
Alle sammen skriver jo T-, jo...... :leiseg:
-Da blir liksom 35+2 så utrolig mye kortere på vei... :uff:
MIRO: som jeg misunner deg, men som jeg også gleder meg på dine vegne! :klapp:
Men tross alt; vi er ikke sååååå langt etter vi andre heller... -ikke sant, Katja & Hanneh?! ;)
Helbredende muse-vibber :lol: fra MetalMamma & Første-Knøtt :baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.