Vis full versjon : Fint å se....
Tidl. bruker
04-10-2004, 23:28
at det er flere "modne gravide" :gravid: her inne.
Er selv 39 år og venter :baby: 9 desember. Har ei:stores: på 3 år som gleder seg masse til å bli storesøster. Hun ønsker seg lillesøster, men vi har fått signal på at det er en liten gutt inne i magen.
Litt rart å skulle ha en liten igjen. Mye er glemt selv om det ikke er så lenge siden sist. Stresser ikke med forberedelsene, tar ting som de kommer etterhvert.
Vil bare ønske dere andre lykke til!!!!:lykketil:
Kos dere!
Carla
Hei Carla og gratulerer med en liten sønn i magen!
Jeg rekker og fylle 36 før jeg føder min første i mars, og når jeg leste innlegget ditt ser jeg det er gode muligher for å rekke å få to, uten å stresse altfor mye...
Kos deg med :gravid: , en merkelig tilstand, synes jeg...
Hei Carla. Jeg tror jeg er den eldste her inne, er 40, og vi venter på tredjemann.
Det blir en liten attpåklatt dette da, har to barn fra før på 7 og 10 år.
Så vi begynner helt på nytt vi. Gleder oss masse. :nikker:
Lykke til videre....:lykke:
Er "bare" 35 jeg da. Her ventes det også på tredjemann, har en jente på 5 og en gutt på 2 fra før.
:gravid: Jeg slår dere alle i alder jeg da, er nemlig 41 år og førstegangsfødende!!!! :hyper: Gav opp håpet da jeg gikk fra min eksmann i 1996, vi skulle da sette igang med første prøverørsforsøk. Tenkte ikke mer på muligheten for å bli gravid, har jo aldri vært det i hele mitt liv!
Men i fjor sommer traff jeg igjen en jeg har vært kun avstandsvenn med siden midten av -80 tallet, og det var bare full klaff mellom oss. :flau: Ettersom vi begge var single, bestemte vi oss for å bli et par. Han flyttet inn til meg et par mnd senere og allerede da jeg sluttet med pillen (tok den pga sterke pms), ble jeg gravid på første forsøk!!!!! :nikker:
Det har hele tiden vært helt uvirkelig, men nå har det endelig gått opp for meg! Vi kjøpte oss en 4-roms i Ski i sommer, og stortrives her ute på landet ved skogen og kun 2 km fra sentrum! :klemme:
Termin er 21. okt, så det nærmer seg med stormskritt!!! :birth:
Lykke til alle sammen, får vel høre hvordan det går med dere etter at jeg kommer tilbake fra AHUS????
Klem fra Stjerna :lykketil:
Jeg er 37 år og har en sønn på 19 måneder fra før.
Synes det er ganske deilig å være så gammel og få oppleve dette! :)
Hei Carla. Jeg tror jeg er den eldste her inne, er 40, og vi venter på tredjemann.
Det blir en liten attpåklatt dette da, har to barn fra før på 7 og 10 år.
Så vi begynner helt på nytt vi. Gleder oss masse. :nikker:
Lykke til videre....:lykke:
Gotcha!
Dazzl3d blir 42 i morgen. Hun har to fra før, jeg har to - huset er fullt av tenåringer, fra 12 til 16. Og nå er det like før vi får en gutt sammen! :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:
Yoghurt
Jeg er 38 år og har termin 24 april. Jeg har en gutt på 10 år og en stedatter på snart 8 år.
Vi gleder oss masse alle sammen til bitteliten kommer ut og hilser på oss.
Det blir litt rart å skal begynne helt på nytt igjen men jeg elsker tanken på å få barn i sammen med mannen som jeg elsker over alt på denne jord:nikker:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.