Vis full versjon : Auauau!!!
Jeg tror den ene puppen sprekker snart, jeg! Jeg satt bare stille i går kveld, og så kom jeg såvidt borti den ene brystvorta, men FYYY så vondt det var!!! Og siden det så har det vært helt umulig å ha noe inntil den!!! :( Så her går jeg da, med den ene puppen bar!!!
En annen ting; får dere vondt når dere dusjer? Jeg klarer bare å stå med ryggen mot strålen, for ellers kjennes det ut som om det er tusen nåler som stikker meg i brystvortene :eek: !!!!
Håper det går seg til etterhvert....
Ha en fin farsdag!
Oj da, hørtes ikke bra ut:( Skjønner godt at det er vondt:leiseg: Har ikke hatt ømme pupper enda jeg. Og i forrige svangerskap kjente jeg ikke noe til det før jeg fikk brystspreng dagen etter fødselen:sint:
Håper det gir seg snart da. God bedring:D
Kjenner til det der ja! Jeg er utnevnt som personlig klatrestativ av junior i heimen, og når han slenger ut gipsen og treffer rett i melkekartongen er det like før tårene kommer! VONDT! Og at det skal være så vondt i selve vorta er meg totalt uforståelig.
Trøst deg med at det går over....skal vi se, først er det melkespreng, så blir det såre brystvorter (gjerne sprukne og blødende sådane), tja, sånn omtrent i september neste år.
Albertine:
Godt sagt..... du kan virkelig trøste!!! *ler*
Jaja, vi vet jo hva vi har i vente, jenter!!!:D :D :D
-og siden vi er her er det vel litt sent og snu også!!! :p
Ha en fantastisk dag, alle sammen!
:findag:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nå måtte jeg le, da!
Jeg tar imot alle tegn med åpne armer; men de trenger ikke komme alle på en gang, vel..:uff:
Takk for oppmuntringen!! :lol: :lol:
:findag:
Håper småtten din finner et mer egnet klatrestativ snart, da...:p
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.