Vis full versjon : Begynner graviditeten så smått og vises?
MokkMokk
10-11-2002, 10:22
Selv føler jeg meg knapt gravid om dagen, selv om både kvalmen og de ømme puppene er "still going strong". :eek:
Klemmer og kjenner på magen min daglig :o, men finner ingen tegn utvendig på at det vokser en liten spire inni meg.. :uff:
Jaja..får vel gå til innjøp av en ny ladning med tålmodighetskrem.. :p
Jeg vil ha mage NÅ! *s* http://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_klein_1/boldblue.gifhttp://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_klein_1/boldblue.gifhttp://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_klein_1/boldblue.gif
Hvordan er det med dere andre?
Noen som syns det begynner å vises/ merkes?
Klemmer fra
Angelique
10-11-2002, 10:32
Heisann! Min mage har begynt å vise seg ja!!
Helt utrolig for det er ganske tidlig , men det er vel hormoner som gjør det vel.Dette er mitt fjerde svangerskal , men jeg kan ikke huske at jeg har begynt å få kul på magen så tidlig før.
Litt ubegagelig med bukser som strammer , men jeg bruker nå kun de som er lave i livet.Har tom lagt på meg en kg.
Er det noen som har tips forresten til en link eller butikk med litt tøffe mammaklær???
7+0
Krysset av for det alternativet med godvilje... ;) Har ikke akkurat mage, men puppene er blitt större og jeg ser litt rundere ut enn vanlig, kanskje. Hadde akkurat slanket meg för jeg ble gravid og hadde ganske flat mage etc., og synes derfor egentlig at man kan se det naa. I alle fall litt.... Men for uinnvidde ser jeg nok heller litt mindre slank ut enn akkurat gravid, maa jeg innrömme...:( ;)
Nei, ikke noe mage som kan skyldes graviditet her i gården... Har riktig nok lagt på meg 1-2 kg. så de trangeste buksene mine har jeg måttet legge til side. Men husker fra sist svangerskap at sånn ca. et par uker etter ultralyden i uke 18 flyttet jeg inn i mammabuksene for godt... Siden dette er svangerskap nr. 3 kan det jo hende at magen vises tidligere, ikke vet jeg!
Men større pupper har jeg fått, så tror de kiloene jeg har lagt på meg sitter der og over baken og kanskje litte grann over magen...
Har vært
jeg har jo litt bulk på magen fra før av, men den har definitivt blitt større:D :D
jeg bruker ikke belte på buksene lenger, og jeg tror kanskje jeg må ut å shoppe noen nye bukser snart....
har en annen gravid kollega på jobben, med en eldre mage enn min, og hun sier at hun definitivt kan se mer mage nå!!
føler meg egentlig bare litt feitere enn vanlig ennå...for det er ikke noen rund mage man har på dette stadiet, bar en litt større "valk";) ;)
(9+6)
Jeg husker godt under mitt første svangerskap. Jeg kunne neste ikke vente med å få mage....
Vel nå håper jeg den holder seg unna ennå.
Ikke det at jeg ikke ønsker stor mage, men jeg la på meg 30 kilo sist, så magen kom jo raskere...
Derfor..ingen mage er et godt tegn for meg.....
Beate og :baby: Nurket
Jeg tenkte akkurat på det her at når jeg sitter nå er det ingen valker nedover(eller løsskinn har det vel egentlig vært da). Nå har det kommet en liten rund hard kul allerede. Jeg er ikke mer enn 9 uker i dag, men det er svangerskap nr 3 + at jeg er tynn fra før.
Tror nok ikke så mange andre ser det, men jeg kan fint se de og kjenne det på buksene. Jeg gleder meg til den blir større:)
Ikke mye gravid mage her i gården nei.
Dette er min tredje og har en god del slapp mage fra før. Prøver å kjenne etter noe hardt inne i mellom valkene men finner ingen ting.
Har ikke merket så mye mage før i uke 18-20 med de to første heller, men når den først kom kom den til gangs.
Har vært kjempe enorm med de to første så jeg synes magen kan vente litt enda.
Gretchen
11-11-2002, 11:13
Så gravid magen synes nok ikke på en stund ennå. Har faktisk som "vanlig" for meg gått ned noen kilo, så alle tror at jeg har slanket meg før jeg slipper nyheten. Føste gangen synted det ikke før jeg var ca 20-22 uke på vei, men siden dette er det tredje svangerskapet på 4 år, slipper jeg nok ikke så lett unna denne gangen. Fikk mye større mage sist også enn jeg hadde i det første.
Gretchen 11+0
Linejenta
11-11-2002, 12:40
er veldig hard nederst i magen. Min kjære og jeg ser "selvfølgelig" at magen er på vei og vi syntes nok den har vokst, men så er jeg ganske tynn fra før..
Objektivt sett, nei det er ingen mage der..hehehe:leiseg:
Gleder meg til den kommer..
Nå er det bare 5 dager igjen til jeg er 12 uker da...
Når begynner det egentlig å syntes litt? For dem som har født før kanskje?
Klem
kristina
11-11-2002, 14:53
Men så er det jo også to der inne. Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg denne gangen, men har lest at jeg i 6.mnd er på størrelse med en som er gått 40 uker med 1 i magen. Så da har jeg vel noe å se frem til tenker jeg! :uff:
I de to andre svangerskapene har jeg vært liten. Magen syntes først rundt uke 20.
Har ikke dårlig tid med å få stor mage, men gleder meg enormt til å kjenne de første sparkene.
....hvis jeg legger godviljen til :) Buksene mine er i alle fall trange, de trangeste får jeg ikke igjen lenger.
Det er vel muligens mest oppblåst mage i følge "de som vet" :D
Dessuten er puppene blitt en del større (jippi!) :lol:
Har mer valker enn jeg pleier - er nemlig oppblåst og har lagt på meg et par kilo.
Men helt nederst mot skambenet kan jeg med litt godvilje kjenne at livmoren har vokst. Men det synes ikke!
Selv om dette er første gang for meg så kan jeg godt leve med at jeg ikke blir stor så fort. Regner med at jeg blir stor nok etter hvert uansett.
Trolley 7+3
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.