PDA

Vis full versjon : Når rer dere senga??

Hege72
18-08-2002, 12:21
Hei!:)

Lurer på når dere rer senga?
Jeg har termin i dag, men har ikke redd opp senga til babyen enda.. Tenker på støv og sånt!

Rer dere den opp etter at dere kommer hjem fra sykehuset?

Har så lyst til å re den opp i dag, bare for å se hvordan den ser ut:bonk:

Klem Hege T-0 :klapp:

Nennemor
18-08-2002, 13:05
Jeg tror trygt du kan re den opp nå. Så kan du jo bare riste dyna litt når dere kommer hjem fra sykehuset. Det er jo uansett ikke lenge til det skjer. Lykke til! :)

Malinmor
18-08-2002, 13:06
Bare re opp senga nå du:D Du kan jo bare ta og legge over et "pynteteppe" eller noe slik at støvet ikke havner i senga;)

Lykketil:klapp:

Hege72
18-08-2002, 13:15
Da gjør jeg det nå!!!

Gleder meg:klapp:

Klem Hege

Vimsen
18-08-2002, 13:46
Heisann

Har redd opp senga for en stund siden jeg da etter ordre fra svigermor :9

Om jeg kulle gå mye lenger nå så får jeg bare ta det av og vaske det igjen

Klem Vimsen T-16

Nellevis
18-08-2002, 14:06
Tror ikke jeg hadde klart å vente så lenge engang, jeg...
Nå har jeg jo 4 måneder igjen, men å vente helt til term.dato tror jeg at jeg bare kan glemme...

Re opp, du, og kos deg!!

Lykke til med fødselen:)

Tidl. bruker
18-08-2002, 14:58
Med første gang reide vi opp sengen en måned før han kom. Fikk for vi gledet oss sån. Men du som har termin burde re opp sengen idag:D :klapp:

Saga
18-08-2002, 15:18
jeg redde opp senga i mai jeg.. he he.. måtte bare se hvor fint det ble!
skal heller ta av sengetøyet igjen og vaske det på nytt litt næremre termin!

og det er veldig koslig å ha en oppredd babyseng ved siden av min:D

Tidl. bruker
18-08-2002, 16:12
Forrige gang redde jeg opp senga flere uker i forveien, og jeg frykter at jeg ikke klaarer vente til termin dene gangen heller.

Vi har akkurat fått eldstemann over i stor seng, og skrudd fra hverandre barnesenga, men det går vel ikke så mange ukene før den blir skrudd sammen igjen.

Jeg synes du har vært flink som har holdt deg helt til terminen!

Lykke til med det forestående, nå blir det snart :baby:

Klemz

Pius
18-08-2002, 17:07
Gjorde det for flere uker siden, jeg! Har redd opp i vognbagen også, og sykehusbagen er pakket med alt unntatt toalettsaker - så praktisk sett er jeg helt klar for å føde når som helst!

Du har jo uansett ikke lenge igjen, på en uke eller to samler det seg vel ikke så mye støv vel!

Pius

Hege72
18-08-2002, 20:01
Nå har jeg redd opp senga, og den ble så FIIIIN!!!:klapp:

Skulle nesten tatt bilde å limt inn her:D

Masse klemmer fra Hege:findag:

MetalMamma
19-08-2002, 00:46
Jeg har også satt opp senga, enda jeg har drøye 4 uker igjen.. :o

For min del, som er førstegangsfødende, handler det også litt om dette med å forberede seg mentalt på at det faktisk skal komme en liten en på samme soverom, som man vil bli liggende å lytte til & titte på.... :gladtrist

Skikkelig kos er det, med alle disse forberedelsene!

-Bilde hadde vært bare gøy det, Hege! :D

Klemmer fra MetalMamma & Første-Knøtt :baby: , 35+2

Alva
19-08-2002, 01:01
... sier at man ikke skal re barnets seng før barnet har kommet til verden, hvis man gjør det, betyr det ulykke. Dette var noe de var svæært nøye med før i tiden. Men overtro er overtro, og da blir det opp til hver enkelt av oss hvordan en vil gjøre det :) Støv vil du sannsynligvis ikke få i senga nå, den saken er grei ;)
Selv tok jeg teppetrekk på dyna litt før termin, men brettet dynen sammen og la den nederst i fotenden, pga en hysterisk familie som absolutt ville lytte til den gamle overtroen.... :o

Så gjør som du føler for, og kooos deg, nå kan det skje når som helst :D