Vis full versjon : Teutonia Joe ??
bamsemums
05-10-2004, 17:47
Noen som har erfaring med denne vognen ??
Syns den er så fin, og har ikke funnet andre jeg liker like godt, men jeg var i en butikk for å se på den og fikk beskjed om at den var veldig tung og upraktisk ???
Liker ikke y2k like godt, men bør kanskje kjøpe den i stedet ?? :undrer:
Blir veldig glad for tilbakemeldinger !!!
Vurdete joe modellen ganske sterkt,
men fann ut at y2k sport var mykje bedre....
Både å kjøre og pakke sammen....
Joe modellen er ganske stor å putte i bilen...
Det var derfor ej bestemte meg for y2k`en.
Men har ikje prøve den i praksis enda da...
Venter på :baby: før ej kan ta den i bruk ......
Lykke til med valget !!
Tidl. bruker
05-10-2004, 18:39
Y2k system og joe er samma ulla....
De skal begge gå ut, så jeg ville ikke kjøpt noen av de. Sikkert en grunn til at de tar ut modellen joe etter så kort tid.
Ville kjøpt mistral sport eller Y2k sport jeg!! De er mye lettere i vekt og å legge sammen. Blir mye mer kompakte i bilen!
Har Teutonia Joe vogna selv og er kjempefornøyd. Skal snart selge den for sønnen er så stor at bruker mest trille og bæremeis nå. Ja den er litt klumpete å legge inn i bilen, men er utrolig god å kjøre så det veier opp!!! Har bl.a god brems på håndtaket som gjør den lett å kjøre i bakker :nikker: Pluss enkel å sette fra seg. Har du Britax bilsete er det genialt og enkelt å feste på!Absolutt vogn å anbefale :lykketil:
hmm....skal joe gå ut??? jeg ville ha den jeg,men ikke om den går ut:undrer: har hatt både systemvognen og y2k/2,så jeg ville prøve joe denne gangen,syntes den er råtøff:nikker: litt tung,men med min vogndille regner jeg med jeg skifter den ut når barnet blir litt større uansett.....linlin:hvor har du hørt at den skal gå ut???har du hørt noe om nye modeller???
nå fant jeg ut av det med joe:nikker: det kommer en som erstatter joe og systemvognen,den heter spririt x3-den så helt ut som joe,men kanskje den er lettere????
Tussi jenta
09-10-2004, 18:10
Det kommer en ny en som heter spirit x3 ja, og den er prikk lik joe, men den er visst mye lettere og enklere og håndtere.
Så jeg ville venta til den kom hvis du har mulighet til det da. Ellers er jo joe en kjempebra vogn og.
det så ut som om man kan bestille spirit x3 allerede nå fra ping-pong(se under 2005-modellene)
eh Bamsemums:det var vel ikke tilfeldigvis på nøstet du var og ble frarådet denne vognen???var med min kusine der når hun skulle kjøpe vogn,jeg måtte jo også bare se på joe fordi den er så kul,men han frarådet den som bare det,og abefalte y2k/2...helt teit spør du meg,man skal vel velge den man liker best:nikker: er enig i at y2k/2 er en knallvogn,har jo hatt den selv...men til en nyfødt foretrekker jeg en annen modell.....at den nye spirt x3 blir lettere er jo bare veldig fint,for det var det eneste med joe-vognen som var dumt.....men vi er jo omtrent like langt vi,så vi kan nok trygt vente på spirit-vognen:hyper:
*snike*
Vil ikke anbefale hverken y2k eller joe. "trehjulinger" er mindre stødige og tar mye mer plass i bil!
Har selv hatt y2k til eldstemann, ikke særlig fornøyd. Kjenner ei som har joe, enormt mange problemer med den så må kjøpe ny. Hvis du vil ha teutonia så ville jeg anbefale den vanlige kombivogna eller mistral. Ellers er egentlig simo-kombi den beste vogna. Det at trekket er vanntett teller mye..:nikker:
Lykke til med vognkjøp!
:liste:
*snike*
Vil ikke anbefale hverken y2k eller joe. "trehjulinger" er mindre stødige og tar mye mer plass i bil!
Har selv hatt y2k til eldstemann, ikke særlig fornøyd. Kjenner ei som har joe, enormt mange problemer med den så må kjøpe ny. Hvis du vil ha teutonia så ville jeg anbefale den vanlige kombivogna eller mistral. Ellers er egentlig simo-kombi den beste vogna. Det at trekket er vanntett teller mye..:nikker:
Lykke til med vognkjøp!
det er vel egentlig en smaksak...etter å ha hatt "noen" trehjulinger,ville jeg ikke gått tilbake til en vanlig simo kombivogn...trehjulingene er mye bedre å kjøre.likte aldri min simo kombivogn,den var grei med bag-men bagen ble fort for liten,og jeg satt igjen med en klumpete sportsvogn.selv simo sportstrillen jeg kjøpte nå på slutten av vognperioden til lillebror ble dårlig å kjøre etter en y2k/2....har forstått at joe vissnok var en "problemvogn",derfor venter iallefall jeg spent på spirit x3:hyper: ellers er vel det beste å gå i butikken å prøve,så finner man det man liker best:nikker:
bamsemums
19-10-2004, 19:48
Det var på Nøstet jeg var ja... tror han må ha noe personlig imot den Joe-vognen... Litt vittig da... :skratte:
Tidl. bruker
19-10-2004, 23:49
*snike*
Lykke til med vognkjøp!
Nå må du ikke gre alle trehjulinger under en kam. Jeg har en Y2K technoline (kombivogn) som bare veier 13 kg, og den er superlett i forhold til de andre utgavene av Y2K vognene og Joe. Men hvis jeg skulle valgt nå hadde jeg nok bestilt sports utgaven.
det så ut som om man kan bestille spirit x3 allerede nå fra ping-pong(se under 2005-modellene)
:undrer: Kan du gi meg adressen til den siden ? PFT :)
:undrer: Kan du gi meg adressen til den siden ? PFT :)
www.pingpong-online.com
Tidl. bruker
25-10-2004, 09:24
Den umiddelbare fordelen jeg ser med y2k foran Joe er at y2k er smalere og litt lettere. Y2k har 4 hjul i steden for 3. Ellers er de jo begge to lange og litt uhåndterlige i bil.
Er fornøyd med min y2k. Gleder meg til å bruke den med hardbag ... :nikker:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.